Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجتعلی شایان فر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی  با تاکید بر اینکه موج شدیدی از بارش باران برای اواخر وقت امشب در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده است،گفت: بارش باران همراه با رعد و برق که از روز چهارشنبه این هفته در خراسان رضوی آغاز شده است تا صبح فردا جمعه به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی مرکزی و ارتفاعات بینالود ادامه دارد و به همین علت دستگاه‌های امداد رسان استان در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی ثبت شده است که بیشترین آن مربوط به قوچان با ۱۳ میلی متر بارندگی بوده است و پس از آن نیشابور و داورزن با ۱۱ و ۹ میلی متر بیشترین بارش باران را داشته اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش‌های رسیده تا این لحظه هیچ سیلاب و خسارت ناشی از آن در استان خراسان رضوی گزارش نشده است.
شایان فر افزود: احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب بر اثر این بارش‌ها که تا فردا ادامه دارد به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی وجود دارد.
او تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد و اتراق نکنند و همچنین کوهنوردان از رفتن به کوه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی  با اشاره به اُفت دما در استان، گفت: طبق اطلاعیه صادره هواشناسی خراسان رضوی تا روز‌های ابتدای هفته آینده شاهد کاهش چهار و ۶ درجه‌ای دما در استان هستیم، اما از روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا درمناطق مختلف خراسان رضوی افت بیشتری می‌کند که کشاورزان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی را داشته باشند.   انتهای پیام// ز.م   احتمال آبگرفتگی و سیلاب در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • باران در راه خراسان رضوی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد