Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:42:44 GMT

طراحی نهایی نمایشگر تاشوی ریزر لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۰۵۰۳

طراحی نهایی نمایشگر تاشوی ریزر لو رفت

بازار گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشو تاکنون با مشکلاتی از قبیل تاخیر در عرضه و نواقص جدی در طراحی روبه رو بوده است اما با این وجود کمپانی‌های شناخته شده در این حوزه از تلاش‌های خود برای ساخت و توسعه این نوع از نمایشگرها دلسرد نشده‌اند. شرکت آمریکایی موتورولا قرار است طی چند هفته آتی از گوشی تاشوی ریزر خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت‌هاست که ارائه گزارش‌های پراکنده‌ و غیررسمی در مورد طراحی این گوشی جدید کنجکاوی علاقمندان را برانگیخته بود؛ حال اولین عکس افشا شده از این مدل گوشی، برای اولین بار طراحی آن را لو داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی «۹to۵google»، ایوان بلس وبلاگ‌نویس و افشاگر نه چندان خوش آوازه آمریکایی چندی پیش با انتشار عکسی بر روی حساب کاربری خود در توییتر نخستین نگاه علاقمندان را به طراحی نهایی گوشی تاشوی ریزر رقم زد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده تا شبیه به موتورولا ریزر کلاسیک به نظر برسد که یکی از گوشی‌های تاشوی محبوب زمان خودش بود. این شباهت ویژگی بارزی است که از نظر پنهان نمی‌ماند. همان‌طور که در عکس لو رفته دیده می‌شود، در بخش انتهایی گوشی جدید موتورولا یک لبه بزرگ وجود دارد که ظاهرا حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده و یک دوربین هم در بالای این گوشی به چشم می‌خورد.

در بخش داخلی اما تردیدی وجود ندارد که این گوشی یک نمایشگر تاشوی لمسی است که هیچ دکمه‌ای بر روی آن دیده نمی‌شود.

از گوشی تاشوی موتورولا ریزر در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) به طور رسمی رونمایی می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر نمایشگر تاشو موتورولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟