Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد نصرتی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بازیکنی دوران افت دارد و امیدوارم علیپور هم با گذشت از این دوران به شرایط آرمانی خود برگردد. تاریخ انتشار: 10:27 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۵۷۳

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی و شعار‌های هواداران علیه علیپور، اظهار داشت: در دقایق پایانی بازی پنالتی‌زن نباید ریسک کند و چیپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که پشت توپ می‌رود باید پنالتی را به بهترین شکل ممکن بزند. حتی اگر دروازه‌بان جهت توپ را تشخیص دهد یا توپ به دستش بخورد اشکالی ندارد، اما این طور پنالتی زدن در دقایق پایانی جالب نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت، اما ماشین‌سازی سعی کرد با ایجاد لایه‌های دفاعی پرفشار، چشم به ضد حملات بدوزد و از این طریق موقعیت گلزنی ایجاد کند. در مجموع پرسپولیس یکی، دو موقعیت گلزنی داشت که نتوانست به خوبی استفاده کند. هرچند این تیم موقعیت خطرناک آنچنانی هم نتوانست خلق کند و هم در گلزنی ناکام بود و هم در خلق موقعیت. بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس، همان پنالتی بود که از دست رفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در جام حذفی هم علیپور پنالتی را از دست داده بود و در این شرایط بهتر نبود بازیکن دیگری پشت ضربه پنالتی قرار می‌گرفت، تصریح کرد: بله، اگر بازیکن دیگری پنالتی را می‌زد بهتر بود. کالدرون هم در مصاحبه‌اش گفت شانس مجددی به علیپور داد که او نتوانست از این موقعیت طلایی به بهترین شکل استفاده کند. هر بازیکنی دوران افت دارد و امیدوارم علیپور هم این دوران را سپری کند و دوباره به شرایط آرمانی‌ خود برگردد.

نصرتی درباره اینکه بازی با فولادخوزستان را چطور پیش‌بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آب و هوای اهواز بهتر شده و این یک نکته مثبت برای پرسپولیس است. به هر حال، پرسپولیس باید با این تفکر به اهواز سفر کند که امتیازات از دست رفته مقابل ماشین‌سازی را جبران کند. هر چند که فولاد هم تیم خوبی است و می‌تواند حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نصرتی میزان پرسپولیس کالدرون علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟

سایت 90 مین لیست «10 پنالتی زن قهار تاریخ فوتبال» را منتشر کرد.

به گزارش فارس، نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد.

نیمار با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو در لیگ عربستان به عنوان «دومین فوتبالیست گران قیمت دنیا» بعد از رونالدو با دستمزد 200 میلیونی است.

نیمار در دوران فوتبالی‌اش برای تیم‌های باشگاهی سانتوس برزیل، بارسلونا، پاری سن ژرمن و الهلال عربستان بازی کرده است.

ستاره برزیلی این روزها به دلیل پاره شدن رباط صلیبی‌اش دوران نقاهتش را می گذراند.

بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.

10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

1-نیمار جونیور

2-زین الدین زیدان

3-کریستیانو رونالدو

4-ادن هازارد

5-فابینیو

6-باروتلی

7-توتی

8-مت له تسیر

9-لمپارد

10-زلاتان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عذرخواهی غیرمستقیم نیمار از بارساییها(عکس) نیمار: خوش تیپم ولی خودنما نیستم

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس