Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دیشب تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف ماشین سازی رفت و به تساوی بدون گل متوقف شد.

علی علیپور، مهاجم سرخ‌ها در دقایق پایانی این دیدار پنالتی را از دست داد تا هواداران خواستار اخراج این بازیکن از جمع سرخ‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته علی علیپور به دلیل اتفاقات بازی جام حذفی در تبریز و همچنین برای دلخوشی هواداران پرسپولیس به دلیل اینکه از رسول خطیبی و حامد لک عصبانی شده بودند، پنالتی را چیپ زد، اما با تمرکز بالای لک، او موفق شد  پنالتی را مهار کند. او درصدد بود تا با پنالتی چیپی که می‌زند، انتقام بازی جام حذفی و پنالتی را که از دست داده بود را بگیرد که به هدفش نرسید.

بیشتر بخوانید: چه بازیکنانی در جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس شرکت نکردند؟

به هرحال علیپور پنالتی را مقابل حامد لک و ماشین سازی خراب کرد و این درحالیست که کالدرون پس از پایان مسابقه بیان کرد که دیگر به این بازیکن پنالتی نخواهد داد و علیپور نیز پس از پایان بازی از هواداران عذرخواهی کرد.

لازم به ذکر است، سرخ‌ها باید هفته آینده در خوزستان به مصاف فولاد برود و باید دید آیا کالدرون بازهم به علیپور بازی خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس