Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:23:47 GMT

منتخبین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۳۱۸۹

منتخبین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران معرفی شدند

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران از فردا ۱۱ آبان ماه در منطقه گردشگری عباس آباد، مجاور بوستان نوروز آغاز می‌شود.

در بخش حرفه‌ای این رویداد هنری  هدایت صحرایی، حسین ملایی‌فومنی، محمدمهدی آشوری، رضا قره‌باغی و مهدی سیفی از ایران به ارائه اثر خواهند پرداخت. در این بخش آثار احسان گرمسیری و حسین کهفی به عنوان رزرو معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بخش ۱۰ هنرمند خارجی آثارشان را ارائه خواهند داد که اسامی آنها به این شرح است. لاورا مارکوس (Laura Marcos) از آرژانتین، الگا نچای (Olga Nechay) از بلاروس، آریل استروکل ((Arijel Strukelj از اسلوونی، گورگی مینچف (Georgi Minchev) از بلغارستان، جیانگ چو (JIANG CHU) از چین، سنگام وانکدی (SANGAM VANKHADE) از هند، اولیس خیمنز ابرگون (Ulises Jimenez Obregón) از کاستاریکا، ویکتور آرتورو گوادالوپ تینئو (Victor Arturo Guadalupe Tineo) از پرو، ین چوان سین (YEH CHUAN-HSIEN) از تایوان و الکس لبیجوف (Alex Labejof) از فرانسه. در این بخش ۴ هنرمند از کشورهای روسیه، بولیوی، گرجستان و نیوزلند به عنوان رزرو انتخاب شده‌اند.

در بخش دانشجویی نهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران نیز ۱۰ هنرمند به ارائه اثر می‌پردازند. شیما انجیدنی، نفیسه بهروز، ابراهیم پاپی‌راد، صفورا دادخواه تهرانی، مجتبی دهش، احسان گرمسیری، حمید محمدحسین، سمانه مسیح، محمد مهدی وزیرپور آرانی و سبحان هاشمی‌پور دانشجویانی هستند که در این رویداد هنری فرصت ارائه اثر خواهند داشت. در این بخش مرتضی جعفری و محدثه صابر نیز هنرمندان رزرو منتخب در بخش دانشجویی هستند.

دبیرخانه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی تهران در بخش دستیاری نیز پس از بررسی شرایط ۱۰۲هنرمند ثبت نام کرده در بخش دستیاری سمپوزیوم، ازمیان ۳۲ هنرمند آقا و ۷۰ هنرمند خانم تعداد ۱۹ هنرمند به ترتیب ۱۵دستیار اصلی و ۴ دستیار رزرو انتخاب کرد.

بر همین اساس، کسری اصغرخانی، مرجان اصلانی، جهانبخش امیربیگی، داود آقازاده، نگین باقری، محسن توکلی، مرتضی جعفری، بابک جوانمرد، نیلوفر دادرس، زهرا دیاریان، محدثه صابر، علی غلامی سفیدان، هستی هاشمی، فاطمه یثربی، فرانک یوسفی در بخش دستیاری بخش حرفه‌ای نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران حضور خواهند داشت. پروین افتخاری، سارا عبدلی، هلیا عزیزی و شادی نصیرایی رزور بخش دستیاری هستند.

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی از ۱۱ آبان تا ۴ آذرماه در منطقه گردشگری عباس آباد، مجاور بوستان نوروز برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی تهران مجسمه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد