Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق قانون از دو ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی متعلق به آن مسابقه است و هیچ جای دنیا این طور نیست که قبل از بازی جام بدهند. تاریخ انتشار: 14:15 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۶۵۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در آستانه بازی تراکتور و استقلال در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های زیر را انجام داد:

*۴۵ هزار نفر از هواداران تراکتور بلیت خریدند و حدود ۱۷۰-۱۸۰ نفر هم استقلالی بلیت خریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*قانون ۹۰ به ۱۰ همانطور که در بازی تراکتور و پرسپولیس رعایت شد در این بازی هم رعایت می‌شود.

*ورودی‌ها مجزا هستند و امیدوارم در بازی امروز مشکلی نداشته باشیم.

*امسال سازمان لیگ قصد داشت جام را در ورزشگاه پرسپولیس بدهد، چون در شروع لیگ تاخیر داشت؛ اعلام کردیم بعد از محرم و صفر این کار را انجام دهیم و اولین بازی پرسپولیس هم دیدار با ماشین‌سازی بود.

*طبق قانون از دو ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی متعلق به آن مسابقه است و هیچ جای دنیا این طور نیست که قبل از بازی جام بدهند.

*اهدای جام نیم ساعت پس از بازی نظر مدیران باشگاه پرسپولیس بود و ما می‌توانستیم جام را دو ساعت قبل از بازی به آن‌ها بدهیم.

*دکتر نوروزی از پزشکان به نام و قدیمی فوتبال ما هستند، اما وقتی بازیکنی هفته اول و دوم رباط پاره می‎کند، ربطی به فشردگی مسابقات ندارد، چون در آن زمان فشردگی نبوده است.

*دو سه ماه قبل از شروع بازی‌ها برنامه را به باشگاه‌ها می‌دهیم. اگر برای استقلال در مقطعی فشردگی ایجاد شد، به خاطر مسابقات جام حذفی بود.

*در لیگ‌های معتبر فاصله بازی‌ها ۴۸ ساعت است، اما در کشور ما، چون امکانات نیست و رفت و آمد سخت است و این را ۷۲ ساعت کردیم.

*ما برای هر ۱۶ تیم لیگ برنامه‌ریزی می‌کنیم و اینطور نیست که برای یک تیم خاص باشد.

*امیدوارم تماشاگران تبریزی مانند بازی‌های گذشته فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند و اگر این مسابقه حاشیه‌ای دارد حاشیه فوتبالی‌اش است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تراکتور استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!