Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز دهم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۸۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در "شاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی"فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای مقابله با خرده فروشان و معتادان متجاهر عملیات پاکسازی را در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا گذاشتند که دستاورد‌های خوبی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: در این عملیات که با همکاری دیگر رده‌های انتظامی انجام شد طی یک عملیات ضربتی ضمن پاکسازی چند محل تهیه و توزیع مواد افیونی تعداد ۸۶ خرده فروش و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی در ادامه بیان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

سرهنگ بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.   کلاهبرداری نوجوان ۱۵ ساله در فضای مجازی با شگرد فروش لباس به بانوان سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خانم مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد مال باختگان در یک کانال تلگرامی با تبلیغ فروش انواع لباس مجلسی زنانه مواجه شده و سپس به منظور دریافت لباس اقدام به پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی که به آنان معرفی شده بود اقدام کردند.

او با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد، خریداران به درگاه جعلی پرداخت موسوم به فیشینگ هدایت شده و دایر کننده نیز اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی مال باختگان کرده است گفت: سرانجام با تلاش کارشناسان پلیس فتا استان این متهم که نوجوانی ۱۵ ساله بود در منزلش شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: متهم که ساکن یک شهرک مسکونی بود با راه اندازی فروشگاه تلگرامی محلی و جلب اعتماد ساکنان شهرک توانسته بود اقدام به کلاهبرداری از آنان کند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در پایان گفت: اغلب شهروندان قبل از بررسی اصالت کالا و هویت فروشنده اقدام به خرید کالا می‌کنند و ناآگاهانه وارد یک معامله بی اساس می‌شوند در حالی که باید در نظر داشت، تعداد مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه خدمات توسط مدیر آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد، همچنین فروشگاه‌های اینترنتی نیازمند دریافت مجوز‌های لازم جهت فعالیت خود هستند که این مشخصه مجوز فعالیت، به واسطه دریافت enamad در سایت مشخص می‌شود وشهروندان می‌توانند با کلیک بر روی آن اطلاعات لازم در خصوص گردانندگان سایت، آدرس و تلفن آنان را به دست آورند.   ماشین ظرفشویی‌های قاچاق به بازار نرسیدند سرهنگ "صادق کاظمزاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در این عملیات تعداد ۱۰ دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی که همگی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قاچاق بودند توسط ماموران در بازرسی از قسمت بار کامیون کشف شدند.

سرهنگ "کاظمزاد" بیان داشت: ارزش کالا‌های مکشوفه را توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است که در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.   جاساز ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کامیون سرهنگ "ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران درحال حرکت بود، مشکوک وآن رامتوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی از آن تعداد ۱۰۰ هزار نخ سیگارت و ۱۶۰ توپ انواع لباس زنانه خارجی قاچاق که بصورت ماهرانه جاساز شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناس مربوطه ۳۵۰ میلیون ریال اعلام شده است که در این رابطه راننده دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد