Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:34:03 GMT

کدام مدیر برای خود آسانسور شخصی ساخت؟!

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۴۵۶۵

بررسی‌ها نشان می‌دهد مخاطب سخنان امام جمعه کرج محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد است که به بهانه تعمیرات ساختمان فرمانداری در حال احداث آسانسوراختصاصی برای اتاق فرماندار است!

به گزارش فارس آیت الله حسینی همدانی نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از ویژه خواری برخی مدیران استان البرز گفت: وقتی مردم در این استان تا این حد مشکل دارند یک مدیری برای خودش در اداره آسانسور شخصی می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید زودتر با این مدیر صحبت کرد تا مشکلات بیشتری در استان بوجود نیاورده است! آستانه تحمل مردم در این گونه فساد‌ها و خلاف‌ها و بی بندوباری‌ها محدود است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مخاطب سخنان امام جمعه کرج محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد است که به بهانه تعمیرات ساختمان فرمانداری در حال احداث آسانسور برای اتاق فرماندار است و این در حالی است فرمانداری اشتهارد آسانسور عمومی دارد.

موضوعاتی مانند رهن منازل ۵۰۰ میلیونی در جهانشهر و حق جلسه‌های ۵ میلیونی اعضای کمیسون ماده ۱۰۰ و همچنین بی ثباتی در انتصابات مدیران استانداری البرز بحث داغ رسانه‌های استانی و ملی در روز‌های گذشته بوده است.

باید توجه کرد برخورد‌های اشرافی و هزینه تراشی‌های بی جا از بیت المال ذائقه مردم استان البرز را تلخ کرده و نمی‌توان مدام بر طبل امیدآفرینی کوبید و رفتار خلاف امید در مقابل دیدگان مردم انجام داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعد حریری اعظم طالقانی مظاهر مصفا گام چهارم برهم صالح کشمیر ابراهیم آبادی عادل عبدالمهدی تابناک البرز اشتهارد سعد حریری اعظم طالقانی مظاهر مصفا گام چهارم برهم صالح کشمیر ابراهیم آبادی عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه مهاباد در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما گفت: مشکل صدور مجوز ساخت و ساز این زمین‌ها تا یک ماه آینده رفع می‌شود.

مالکان این زمین‌ها می‌گویند با وجود داشتن مدارک رسمی اجازه ساخت به آن ها داه نمی‌شود. این درددل شهروندان مهابادی ست که زمین هایشان روبه روی شهرک خانقاه در ورودی مهاباد ـ میاندوآب در بلاتکلیفی مانده است.

زمین‌هایی که قرار بود روزی سرپناه صاحبانشان شوند حالا بعد از گذشت سالها همچنان خالی و بدون ساخت و ساز باقی مانده است.

حتی با وجود داشتن مدارک رسمی هم از ساخت و ساز در این زمین‌ها جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما وعده فرماندار مبنی بر رفع مشکل این زمین‌ها را در یک ماه آینده دوباره پیگیری می شود.

بیش از20 سال است که شهروندان مهابادی چشم انتظار صاحب خانه شدن و همت جدی مسئولان برای رفع مشکلاتشان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار