Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرهاد صنیعی‌فر یکی از مالکین و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: در روزهای مقدسی قرار داشتیم و بنای صحبت درخصوص برخی حواشی نداشتم اما لازم دیدم برخی مسائل را به‌صورت مبسوط واکاوی کنم.

تنها راه عبور نساجی از بحران‌ها، وحدت است

وی افزود: همان‌طور که همه هواداران عزیز نساجی می‌دانند، بنده در شرایطی در این باشگاه قبول مسئولیت کردم که مسئولان مازندران شاهد اجتماعات هواداران مقابل فرمانداری و استانداری بودند و وضعیت هر روز بحرانی‌تر می‌شد؛ به‌واسطه عشق و علاقه‌ای که به فوتبال د…

مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولین و به‌ویژه رسانه‌های زحمتکش استان باید با ما همدل باشند تا بتوانیم روند موفقیت‌آمیزمان را ادامه دهیم، یادآور شد: باید به اطلاع آندسته افرادی که با صحبت‌های دیشب رضا مهاجری خوشحال شدند، برسانم که به هیچ عنوان به گزینه‌ای به‌جز مهاجری فکر نمی‌کنیم و قطعاً او با قدرت به کارشان ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهام را همه می‌شناسند!

وی در ادامه در پاسخ به ادعاهای مهدی پرهام مالک سابق باشگاه نساجی گفت: بارها شنیده بودم که ایشان حرف‌هایی علیه بنده می‌زند اما به‌واسطه اینکه احترام‌شان حفظ بماند، خویشتن‌داری کردم هرچند به‌دلیل اینکه ایشان در موضع ضعف قرار داشت، به‌راحتی می‌توانستم مثل خودش رفتار کنم اما هیچ‌وقت اخلاق را زیر پا نگذاشتم؛ حال ایشان هم مثل خیلی‌ها به حرف آمده، با وجود همه این مسائل باز هم از ایشان تشکر می‌کنم و به ذکر چند نکته بسنده خواهم کرد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: خدا را باز هم شاکریم که دوران حضور آقای پرهام در نساجی خیلی هم دور نیست که بتوان تاریخ را تحریف کرد، شاهدان زمان مالکیت ایشان، بزرگ‌ترین مستندات زنده‌ای هستند که به‌زیبایی می‌توانند اوضاع و احوال آن زمان را تشریح کنند.

وی بیان کرد: من از مردم سوال می‌کنم آیا در طول ۳ سالی که خادم نساجی هستم، فلان‌ کارخانه‌ای را به قیمت ارزان از دولت گرفتم که بعد بتوانم آن را چندبرابر بفروشم؟ یا درخواست رانتی برای خودم داشتم؟ مردم قائمشهر بگویند که آیا تاکنون بنده را در ستاد انتخاباتی کسی دیده‌اند و از کاندیدایی حمایت کردم؟ آنهایی که این کارها را کرده و این رانت‌ها را دریافت کردند و شما هم به‌خوبی آنها را می شناسید بنده بارها از مسئولین گله کردم اما آیا این داد زدن‌های من به‌خاطر جیبم بود یا به‌خاطر باشگاه؟

چرا باشگاه نساجی باید مالیات کارخانه چوب و کندلوس را بدهد؟!

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: آقایان کارخانه صنایع چوب مازندران و کندلوس را گرفته و فروخته اند و حالا اداره مالیات باشگاه نساجی را بدهکار کرده است! کسانی که به مهدی پرهام مشورت می دهند بهتر است این موارد را هم به او یادآوری کنند و دست از سر نساجی بردارند. در غیر این صورت اسم تک تک آنها را در اختیار رسانه ها می گذارم تا همه مردم این افراد را بشناسند.

هبه‌ای در کار نبود

صنیعی‌فر تأکید کرد: بنده پول دادم و باشگاه نساجی را خریدم. اسنادش هم موجود است تا بتوانم تیم را تحویل بگیرم، هبه‌ای در کار نبود، به قول دوستان قیمت این تیم در آن مقطع ۴ - ۵ میلیارد تومان بود و من حدود ۳ یا ۴ میلیارد زیر قیمت خریدم، آیا بدهی‌های نساجی مشخص بود که من واقعاً بدانم این باشگاه فقط ۳ یا ۴ میلیارد تومان بدهکار است؟ اشتباه من این بود که به اعتماد کردم و واقعاً فکر کردم بدهی نساجی همین مقدار است اما روز به روز بر میزان این بدهی‌ها افزوده شد؛ حتی هر روز از گل‌فروشی گرفته تا سوپرمارکت، داروخانه، رستوران و هتل برای ما فاکتور می‌آوردند. همان طور که اشاره کردم فقط ۲ میلیارد تومان مالیات از سوی یکی از کارخانه‌های مازندران برای باشگاه بریده شده؛ پول را دوستان می‌گرفتند، حالا مالیاتش را من باید بدهم!

وی تصریح کرد: مثل روز برایم روشن است برخی‌ها که هیچ نقشی نیز در صعود نساجی نداشته‌اند بعد از دسیسه‌چینی‌ها و ضربات مختلف به نساجی، هر بار دستاویز گزینه جدیدی می‌شوند تا بتوانند به نساجی ضربه بزنند اما بدانند که دست‌شان رو شده و مردم دیگر گول آنها را نمی‌خورند؛ البته هنوز هم برای خیلی‌ها سخت و دردآور است و قابل هضم نیست که چطور صنیعی‌فر در عرض یک‌سال هواداران نساجی را بعد از ۲۴ سال به آرزوی‌شان رساند.

256 43

کد خبر 1316484

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه نساجی قائمشهر لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس علی علیپور ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم عراق بازیگران سینما و تلویزیون ایران دونالد ترامپ باشگاه ماشین سازی تبریز نماز جمعه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند