Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب اعلام کرد مشکلات تیم هندبال این باشگاه برای اعزام به کره جنوبی با حدود ۴۰۰ میلیون تومان حل می‌شود. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

سجاد اعظم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعلام انحلال و انصراف از حضور در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: پنج سال در هندبال فعالیت داریم و با کسب مقام‌های مختلف به این جایگاه رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه گفته‌ام استاندار کرمانشاه حمایت ویژه داشته و الان هم حمایت کرده است. مسابقات جام باشگاه ها در شرق آسیا است اگر مثل چند سال قبل در کشورهای عربی برگزار می‌شد، هزینه‌ها کمتر بود.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب افزود: با حمایت استاندار و مدیر کل بلیت و ویزا گرفتیم پرواز ما دوشنبه 4 صبح است. لباس هم تهیه شده است. مشکل اصلی بحث مالی برای اقامت در کره جنوبی است. طبق آنچه کره جنوبی اعلام کرده است، هزینه هر نفر روزانه 150 دلار است و جمعاً حدود 400 تا 420 میلیون تومان می‌شود. قرار بود این مشکلات حل شود، ولی به دلیل مشکلات مالی کشور و ما، موضوع حل نشد و تصمیم بر انصراف و اعلام انحلال گرفتیم.

وی یادآور شد: استاندار این موضوع را پیگیری کرد ما حتی با دکتر سلطانی‌فر صحبت کردیم و قول دادند حمایت کنند. فقط تا فردا وقت داریم. کمترین هزینه را کردیم دو مربی، دو بازیکن، پزشک و فیزوتراپ و همراهان تیم را حذف کردیم. فقط یک مربی و سرپرست همراه بازیکنان می‌بریم تا هزینه حداقل باشد.

اعظم تصریح کرد: باشگاه قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیست چون هم لیگ برتر را داریم و تا اینجا هم هزینه زیادی توسط باشگاه و اداره کل برای اعزام انجام شده است.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد گفت: همه پیگیر هستند، پاکدل، رئیس فدراسیون، رحیمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و استاندار کرمانشاه در حال پیگیری هستند. این تیم اگر یک درصد اعزام شود فارع از هر نتیجه، نماینده ایران و غرب کشور و نماینده هزاران جوان کرمانشاه است. مردم حتی تا مقابل خانه ما آمدند و برای آنها انحلال تیم سنگین است چرا که دلخوشی‌شان فقط هندبال است. امیدوارم تا فردا مساعدت و مشکلات حل شود.

پاکدل در واکنش به خبر انحلال تیم هندبال زاگرس: انصراف از جام باشگاه‌ها به این راحتی‌ها نیست

انتهای پیام/

R7890/P/S32,3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال ایران هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال هندبال ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت وحید جلال زاده در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت:

زیاده گویی،تمامیت خواهی و مخالفت خوانی های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان