Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:37:43 GMT

آزار حیوانات از بی‌تقوایی افراد است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۶۸۰۳

آزار حیوانات از بی‌تقوایی افراد است

امام جمعه موقت اصفهان گفت:افرادی که برای شهرت و دیده‌شدن در فضای مجازی حیوانات را آزار می‌دهند و حقوق حیوانات را رعایت نمی‌کنند؛ بی‌تقوا هستند چرا که طبق نظر امام علی (ع) از حقوق حیوانات در روز قیامت سؤال خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به روز 13 آبان اظهار کرد: دانشجویان در شرایطی که کسی در جهان جرأت مقابله با آمریکا را نداشت لانه جاسوسی را تسخیر کردند و امام خمینی (ره) این اتفاق را مهم‌تر از انقلاب اسلامی دانستند چرا که منجر به خروج آمریکا از ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود : امروز قدرت آمریکا کمتر از هر زمان دیگر است و کشور‌های جهان از آمریکا فاصله گرفته‌اند و بی‌اعتمادی به آمریکا نه‌تن‌ها منحصر به ایران نیست بلکه سایر کشور‌ها نیز آمریکا را به انزوا کشانده‌اند که همگی تأییدی بر فرموده امام خمینی (ره) است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رهبر خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی نباید در حد حرف باقی بماند بلکه دستگاه‌های مرتبط مانند اداره فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش باید به وظایف خودشان عمل کنند. دشمنان عقاید جوانان را با فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای هدف گرفته‌اند تا دین این مردم را از آنان بگیرند اما زنان مسلمان ما نجیب‌تر از آن هستند که با بی بند و باری عده‌ای که روسری از سر خود می‌اندازند، اعتقاد خود را ازدست بدهند.

وی ادامه داد:چهل سال است شب و روز دشمن برای تخریب نظام و دین تلاش کرده اما مردم همچنان در صحنه هستند، اگر خادمان کشور زحمت نمی‌کشیدند اکنون ایران مثل سوریه بود و امنیتی وجود نداشت که زنان رانندگی کنند و شب‌ها هر کجا که بخواهند بروند؛ کشور ما از تمام کشورهای دنیا در این خصوص شرایط بهتری دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به صحبت اخیر رئیس قوه قضاییه گفتد: باید جریان‌های مالی، دارایی و پرداخت حقوق مسؤولان شفاف باشد که در چنین شرایطی زمینه فساد از بین خواهد رفت.

او با اشاره به  انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در رأس امور است و مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که با روحیه‌ای مردمی خدمتگزار این نسل و مطیع رهبری باشند.

رهبر در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: در قرآن کریم ۲۵۰ بار کلمه تقوا و مشتقات آن ذکر شده که نشان از لزوم اهتمام به این مهم در اسلام با هدف کنترل فردی و اجتماعی دارد.

رهبر با اشاره به لزوم امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: کسی که امروز اختلاس می‌کند در حقیقت حق محرومان را می‌خورد و هر برخوردی که دستگاه قضایی با چنین افرادی داشته باشد صحیح و مطالبه عموم مردم است.

امام جمعه موقت اصفهان با تشریح گستره تقوا در کلام امیرالمؤمنین بیان کرد: افرادی که برای شهرت و دیده‌شدن در فضای مجازی حیوانات را آزار می‌دهند و حقوق حیوانات را رعایت نمی‌کنند؛ بی‌تقوا هستند چرا که طبق نظر امام علی (ع) از حقوق حیوانات در روز قیامت سؤال خواهد شد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: رنج بی پایان اسب ها در میدان نقش جهان/ بیهوشی اسب درشکه در اثر گرما فقط امروز رخ نداده است ترویج ازدواج آگاهانه و زندگی وفادارانه، از وظایف نهادهای تربیتی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان امام علی جهان حقوق فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن

آذر سال ۱۴۰۲ زن جوانی به نام نسرین با مراجعه به پلیس آگاهی از مردی رمال شکایت کرد و اظهار داشت وی او را مورد آزار و اذیت و تعرض قرار داده است.

این زن در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از ۴ سال قبل به یک بیماری مبتلا شدم و به پزشکان متعددی مراجعه کردم، اما نه تنها بیماری‌ام درمان نشد بلکه قدرت عضلاتم را هم از دست دادم. به صورت عادی نمی‌توانستم راه بروم تا اینکه چند ماه قبل به واسطه یکی از دوستانم با مرد رمالی به نام سعید آشنا شدم.

وی ادامه داد: او ادعا می‌کرد که ظرف چند جلسه و با یک نسخه جادویی می‌تواند بیماری‌ام را درمان کند. اظهارات این مرد دوباره من را امیدوار کرد و به خانه سعید در جنوب تهران رفتم. پس از چند جلسه او گفت برای درمان کامل باید به من انرژی بدهد و با حرف‌هایش فریبم داد و در نهایت هم من را مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم من از او شکایت دارم.

در حالی که مأموران در حال تحقیق از متهم بودند، دومین شکایت مشابه به پلیس اعلام شد. دومین شاکی دختر جوانی به نام شیرین بود که اظهاراتش با شاکی اول شباهت زیادی داشت. در ادامه ۳ زن جوان دیگر هم با شکایت‌های مشابه به پلیس مراجعه کردند و تعداد شاکی‌های پرونده مرد رمال به ۵ نفر رسید.

به این ترتیب مأموران سعید را ردیابی کردند و بازداشت شد. وی پس از انتقال به پلیس آگاهی و در جریان بازجویی‌ها منکر اتهام وارده شد. پس از آن مأموران او را در مقابل شاکی‌ها قرار دادند که هر ۵ زن او را شناسایی کردند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه ۵ شاکی پرونده برای مرد رمال درخواست اشد مجازات کردند.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و به قضات گفت: متهم به بهانه درمان بیماری به من تعرض کرد. حالا علاوه بر بیماری جسمی، به مشکلات روانی هم مبتلا شده‌ام و زندگی‌ام نابود شده است. من به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم.

شیرین دومین شاکی پرونده نیز به قضات گفت: من به خاطر اینکه دوست داشتم زودتر ازدواج کنم و همیشه به دنبال آن بودم که یک مرد خوب همسرم بشود از طریق یکی از دوستانم با سعید آشنا شدم. وقتی به خانه‌اش رفتم او گفت که می‌تواند با دادن یک نسخه جادویی کاری کند که خیلی زود مرد ایده‌آلم به خواستگاری‌ام بیاید و بختم باز شود، اما این مرد شیاد من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

سومین شاکی هم گفت: چند سالی بود که مشکلات اقتصادی من و خانواده‌ام را آزار می‌داد و فکر کردم می‌توانم با گرفتن یک نسخه از متهم قفل مشکلاتمان را باز کنم، اما سعید با ترفندی فریبکارانه به من تعرض کرد.

۲ شاکی دیگر هم که با همین ترفند فریب مرد رمال را خورده بودند جزئیات شکایت شان را مطرح کردند.

پس از اظهارات شاکی‌ها، متهم ۵۰ ساله به جایگاه رفت و گفت: من منکر ارتباط با شاکی‌ها نیستم و با هر ۵ نفر ارتباط داشتم، اما من آنها را به زور به خانه‌ام نیاوردم و خودشان از من نسخه جادویی می‌خواستند و هر ۵ زنی که حالا از من شاکی هستند خودشان از من خواستند و پیشنهاد دادند که با آنها ارتباط داشته باشم. من به هیچ‌کدام از شاکی‌ها تجاوز نکرده‌ام و اتهامم را قبول ندارم.

متهم در ادامه افزود: من ۲ همسر دارم که یکی از آنها بیمار است و دیگری هم در افغانستان زندگی می‌کند. اگر هم می‌بینید که پیشنهاد شاکی‌ها را رد نکردم، به خاطر دوری از همسرانم بود وگرنه با آنها ارتباط برقرار نمی‌کردم.

با اظهارات متهم قضات ادامه جلسه رسیدگی به پرونده را به تحقیقات بیشتر درباره ادعای متهم موکول کردند.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود