Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا ملکی جهانی شامگاه جمعه در حاشیه نمایشگاه الکامپ خوزستان در نشست با رسانه های استان اظهار داشت: رسالت اصلی ما نظارت بر کیفیت سرویس اپراتورها بوده که به منظور رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به مردم، سامانه کیفیت سرویس اینترنت مشترکین خانگی راه اندازی شده است.

وی افزود: شهروندان از طریق این سامانه می توانند نقاط ضعف در زمینه خدمات رسانی در سطح استان را به اطلاع برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار مورد بررسی سرویس های اینترنتی در سطح استان انجام شده است.

وی بیان‌کرد: در بحث جاده های اصلی و ارتباطی با مشکل نقاط کور مواجه هستیم که عدم توسعه زیرساخت های برق دلیل اصلی آن است.

ملکی جهانی گفت: در برخی نقاط استان نیز با سرقت تجهیزات ارتباطی اپراتورها مواجه هستیم که تهیه مجدد آنها کار مشکلی بود و خطوط ارتباطی مناطق را با مشکل مواجه می کند.

وی تصریح کرد: بیش از هشت هزار ایستگاه bts در سطح استان وجود دارد و ضریب نفوذ پوشش جمعیتی در استان بیش از ۸۵ درصد، پوشش شهری ۹۷.۵ درصد و پوشش روستایی بیش از ۷۰ درصد است.  

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب بیان کرد: بر اساس پروانه بهره‌برداری، اپراتور ها در خوزستان فراتر از تعهد خود پوشش ارتباطی را در نظر گرفته اند.

ملکی جهانی همچنین با اشاره به جابجایی دکل های مخابراتی در سطح مدارس گفت: سازمان انرژی اتمی متولی بررسی مسائل و مشکلات این دکل ها است و در حال حاضر دکل های bts براساس مجوزهای استاندارد به صورت صد در صد امن بوده و به صورت مستمر پایش سیگنال ها به سازمان انرژی اتمی ارسال و اطلاعات آن در اختیار سازمان محیط زیست و سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار می گیرد.

وی افزود: مشکلی از سوی این دکل ها تاکنون وجود نداشته و هیچ منبعی برای خطر ساز بودن آنها منتشر نشده است.  

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: اکنون هیچ برنامه ای برای جمع آوری این دکل ها وجود ندارد چرا که جابه جایی در زمینه پوشش، مشکلات جدی را ایجاد می کند.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۹۵ شکایت ها و گزارش های خود را از نقاط کور و عدم دسترسی ها اعلام کنند.

ملکی جهانی گفت: در حال حاضر جابه جایی سیم کارت های مشترکین برای رفاه مردم در نظر گرفته شده و هر مشترک می تواند براساس شرایط خود  اقدام کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: امسال در ایام اربعین به صورت جدی به بحث ارتقای کیفیت سرویس ارتباطات در مرزهای خوزستان ورود کردیم و هیچ مشکلی از سوی اپراتورها در پایانه ها وجود نداشت.

چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک شامل ۳۰ غرفه دولتی، ۳۰ غرفه خصوصی و ۲۰ غرفه استارت آپ از ۹ آبان ماه گشایش یافت و تا ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲  در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برای بازدید عموم آزاد است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان