Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خوزستان گفت: کمتر از ۳۰۰ کیلومتر در ۱۲ هزار کیلومتر جاده‌های استان خوزستان فاقد پوشش ارتباطی هستند که اپراتورها تا ۶ ماه آینده موظف به رفع آنها هستند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا ملکی‌جهان امروز در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک در استان خوزستان اظهار داشت: وظیفه اصلی مجموعه نظارت بر کیفیت سرویس اپراتورها و رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه کیفیت سرویس اینترنت مشترکان خانگی در استان خوزستان، ادامه داد: راه‌اندازی این سامانه سبب می‌شود همشهریان بتوانند نقاط ضعف را در شهر به اطلاع ما برسانند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خوزستان ادامه داد: ما به عنوان ناظر بر کار پیمانکاران هستیم و بیش از 12 هزار بررسی سرویس‌های اینترنت را انجام داده‌ایم. در زمینه جاده‌های اصلی و مواصلاتی با مشکل نقاط کور مواجه هستیم که بعضاً به سبب عدم زیرساخت‌های برق این اتفاق روی می‌دهد.

ملکی افزود: در برخی نقاط مواجه با سرقت تجهیزات ارتباطی اپراتورها هستیم که ممکن است تهیه مجدد آنها بسیار مشکل باشد و خطوط ارتباطی مناطق را با مشکل مواجه کند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خوزستان گفت: بیش از 8 هزار ایستگاه موبایل BTS وجود دارد و ضریب نفوذ پوشش جمعیتی ما بیش از 85 درصد که پوشش شهری ما 97.5 درصد و روستایی بیش از 70 درصد است.

وی اظهار داشت: کمتر از 300 کیلومتر در 12 هزار کیلومتر جاده‌های استان خوزستان فاقد پوشش ارتباطی هستند که اپراتورها تا 6 ماه آینده موظف به رفع آنها هستند.

ملکی با اشاره به این‌که بر اساس درصد پوشش در سطح استان‌های نخست کشور قرار داریم، ادامه داد: از نظر تجهیز ارتباطات و ضریب دسترسی استان خوزستان مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خوزستان بیان کرد: در سطح استان بر اساس پروانه بهره‌برداری که اعطا شده افزون بر تعهد آنها اپراتورها فراتر از تعهد خود پوشش ارتباطی را در نظر گرفته‌اند.

90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه پوشش ارتباطی جاده‌ای کرمان انجام شد51 سایت ارتقاء پوشش شبکه تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شوددلیل اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه در برخی نقاط کلانشهر اصفهان

وی درباره جابه‌جایی دکل‌های مخابراتی در مدارس، ادامه داد: به سبب وجود افراد غیر متخصص نظراتی گفته می‌شود که غیر کارشناسی است، متولی این قضیه سازمان انرژی اتمی است و دکل‌های موبایل BTS براساس مجوزهای استاندار صد در صد امن هستند و به صورت مستمر پایش سیگنال‌ها به سازمان انرژی اتمی ارسال و اطلاعات آن در اختیار سازمان محیط زیست و سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار می‌گیرد.

ملکی افزود: هیچگونه مشکلی از سوی این دکل‌ها در مدارس تاکنون وجود نداشته و هیچ منبعی برای خطر ساز بودن آنها منتشر نشده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خوزستان با اشاره به این‌که برنامه‌ای برای جمع‌آوری دکل‌ها از میان مدارس استان وجود ندارد، ادامه داد: جابجایی دکل‌ها مشکل عدم پوشش را ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که از طریق سامانه 195 می‌توان شکایت‌ها و گزارش‌ها برای نقاط کور و عدم دسترسی‌ها ارائه داد تا رسیدگی شود، ادامه داد: جابه‌جایی سیمکارت‌های مشترکان برای رفاه مردم در نظر گرفته شده و هر مشترک می‌تواند بنا به سلیقه خود نسبت به جابه‌جایی سیم‌کارت خود اقدام کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ملکی با اشاره به ورود به بحث کیفیت سرویس ارتباطات در مرزهای خوزستان برای اربعین حسینی امسال از اردیبهشت‌ماه، گفت: امسال مشکلی از سوی اپراتورها در پایانه‌ها وجود نداشت و اپراتورها با نصب سیستم‌های سیار خود مشکلات سال‌های گذشته را رفع کردند.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده

فرماندار جیرفت گفت: طرح انتقال آب ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف ۲ سال آینده آب خام به جیرفت خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از فرمانداری جیرفت، احمد بلندنظر در بازدید از محل اجرای خط انتقال پروژه آب‌رسانی از سد هلیل به شهرهای جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: این طرح در حال حاضر ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه میزان تأمین آب شرب برای شهرهای جیرفت و عنبرآباد در سال ۲۹.۱ میلیون متر مکعب خواهد بود، افزود: خط انتقال جیرفت ۳۲ کیلومتر لوله فولادی ۱۰۰۰ میلی‌متر و خط انتقال عنبرآباد ۳۸ کیلومتر لوله چدن داکتیل ۴۵۰ میلی‌متر است.

فرماندار جیرفت در تشریح وضعیت فنی این پروژه گفت: دبی این خط انتقال ۱۵۵۰ لیتر در ثانیه تعریف شده و پیمانکار آن شرکت جنرال مکانیک هست و در صورت تأمین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان و همکاری پیمانکار، ظرف دو سال آینده آب خام به جیرفت خواهد رسید.

کد خبر 750289

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است