Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: در جریان آنچه تخلفات فدراسیون گفته شده نیستم، اما اطلاع دارم که سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه گزارشی تهیه کرده است.

مصطفی هاشمی طبا در گفت وگو با ایسنا در واکنش به حرف‌و حدیث‌های اخیر پیرامون مشکلات مالی فدراسیون ژیمناستیک افزود: به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک در جریان ریز اتفاقات مالی فدراسیون این فدراسیون نیستم اما تا جایی که اطلاع دارم سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص گزارشی تهیه کرده که البته من متن کامل گزارش را ندیده‌ام و به صورت دقیق در جریان جزییات آن نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه گزارش تهیه شده توسط سازمان بازرسی کل کشور چقدر می‌تواند به تغییرات مدیریتی در این فدراسیون منجر شود، گفت: این مساله به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد. به طور یقین وزیر ورزش و جوانان در جریان گزارش سازمان بازرسی کل کشور است و در این زمینه از ما نیز که عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک هستیم، نظرخواهی خواهد شد.

هاشمی طبا در پایان خاطرنشان کرد: گزارش سازمان بازرسی کل کشور به وزیر ورزش و جوانان نیز ارجاع شده و اگر قرار به تغییرات در مدیریت فدراسیون ژیمناستیک باشد، وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم نهایی را بگیرد نه هیات رییسه فدراسیون.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژيمناستيک هاشمی طبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی