Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نامدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه بازرگان به تجهیزات مدرن کنترلی مجهز شده، اظهار داشت: دستگیر شدگان اتباع کشورهای افغانستان، پاکستان و بنگلادش بودند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۸۷ هزار و ۴۵۳ لیتر گازوئیل نیز در بازرگان کشف و ضبط شده که ارزش ریالی آنها ۹ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا ۵۳۴ پرونده تشکیل و به محاکم قضایی تحویل شده است.

مدیرکل گمرک بازرگان از کشف چهار هزار و ۳۵۲ قلم کالای پزشکی در مرز بازرگان خبر  داد و افزود: در این پرونده که ارزش آن به بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می رسد، هشت متهم به محاکم قضایی تحویل شده است.

نامدار اضافه کرد: در این مدت ۳۷ هزار و ۱۴۲ قطعه لوازم یدکی نیز به ارزش چهار میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

مرز بازرگان که دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی به شمار می رود در فاصله یک کیلومتری شهر بازرگان از توابع ماکو قرار دارد؛ این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی راه اندازی شد و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی آذربایجان غربی مرز بازرگان بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت‌های هرمی گفت: ۲۸ عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و 28 نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قتل یک بازرگان صهیونیستی در اسکندریه مصر
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!