Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی نهاوند گفت: امروز ورزش نهاوند نیازمند توجه ویژه مدیران استان همدان و وزارتخانه است چراکه با وضعیت موجود نهاوند توان انجام امور محوله و سیاست‌های وزارت ورزش را ندارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: جایگاه ورزش نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی همچون کشتی، ووشو، بسکتبال و غیره در حال حاضر بسیار عالی است و تا آنجا که گزارش شده نهاوند در برخی رشته‌ها همچون کشتی برای استان افتخار کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه استمرار این مهم نیازمند حمایت مادی و معنوی توسط متولیان امر است، گفت: عمده مشکلات هیئت‌های ورزشی نهاوند نبود منابع مالی و امکانات و تجهیزات است.

حسن بهرام نیا بابیان اینکه این درخواست در سطح ملی از وزیر ورزش و جوانان هم پیگیری می‌شود، گفت: توسعه ورزش در ابعاد مختلف بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه از بین می‌برد و به تعبیری می‌توان گفت هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای پرورش نسلی توانمند در زمینه‌های مختلف است چراکه لازمه عقل سالم بدن سالم و عاری از هرگونه کجی و کاستی است.

وی اضافه کرد: شهرستان نهاوند دارای ۳۸ هیئت ورزشی فعال است و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۰ مورد اعزام ورزشکار به مسابقات استانی صورت گرفته است.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه هر آنچه به‌صورت کار جمعی انجام شود و سایه همدلی و هم‌آوایی بر آن وجود داشته باشد نتیجه مثبتی خواهد داشت، گفت: یک ورزشکار خلقیات و روحیاتش با یک فرد عادی متفاوت باشد و دوست داریم حفظ این روحیه در دستور کار همه باشد ولو اینکه به خاطر آن ضرر کنیم.

مراد ناصری بابیان اینکه مجموعه ورزش و جوانان نهاوند شریف و نجیب هستند، گفت: جامعه هدف شما با بسیاری از دستگاه‌ها متفاوت است چراکه سراسر مرام و منش و بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش در نهاوند شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند، گفت: بخشی از این مهم به کم‌پولی ارتباط دارد و بخشی از آن‌هم به اخلاق لذا باید با رفع مورد اول به‌صورت حداقلی اخلاق نیز تقویت شود و آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

فرماندار نهاوند در پایان بابیان اینکه لطمه دیدن ورزش نهاوند لطمه به تمام سیستم ورزش و جوانان استان همدان است؛ گفت: ورزش نهاوند شایسته هرگونه کمک است چراکه در بحث مدال‌آوری در استان همدان پیش رو است.

کد خبر 4760673

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف شهادت امام رضا ع اربعین حسینی قزوین استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید