Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:07:01 GMT

درخواست حسام‌الدین آشنا از قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۷۵۸

درخواست حسام‌الدین آشنا از قوه قضاییه

مشاور رئیس‌جمهوری از قوه قضاییه خواست نام، مکان و اقدامی را که برای ممانعت از تعطیلی ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی شده را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهوری در توییتر نوشت: «میزان: با اقدامات قضات و دادستان‌ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود 500 کارگاه و مراکز تولیدی جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لطفا؛ نام، مکان، علت در معرض تعطیل بودن، اقدامات مشخص دستگاه قضایی در هر مورد و وضعیت فعلی تولید هر مرکز جهت تنویر افکار عمومی اعلان فرمایید.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع کاروان زائران پیاده راهپیمایی 13 آبان آشنا حسام الدین آشنا قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند