Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:08:41 GMT

ورود مجلس سنای ایتالیا به پنالتی‌ مشکوک رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۸۱۱

ورود مجلس سنای ایتالیا به پنالتی‌ مشکوک رونالدو

در یک اتفاق عجیب، مجلس سنای ایتالیا قصد دخالت در مسائل فوتبالی سری A را دارد.

به گزارش مشرق، در پی داوری‌های جنجالی و تاثیرگذار در بازی‌های هفته قبل تیم‌های یوونتوس و ناپولی در رقابت‌های سری A ایتالیا، گروهی از نمایندگان مجلس سنای ایتالیا اعلام کردند این ماجرا را مورد بررسی دقیق قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو چقدر از اینستاگرام درآمد دارد؟

 پنالتی مشکوک روی کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، پنالتی و برتری دیرهنگام یووه را مقابل جنوا رقم زد؛ در حالی که در یک بازی دیگر  پنالتی واضح نادیده گرفته شده روی یورنته، مهاجم ناپولی به گل رقیب در صحنه متعاقب تبدیل شد و تیم جنوب ایتالیا از کسب برتری عاجز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط مقرر شده مسائل داوری مسابقات سری A در مجلس سنا ایتالیا مورد بحث قرار گیرد. جیانی پیتلا، سناتور حزب دموکراتیک مجلس سنا ایتالیا با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد  همراه یکی دیگر از سناتورها، موضوع یاد شده را در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهند داد.

او در این پست خود نوشته: در دقیقه 85  دیدار ناپولی مقابل آتالانتا، داور از گرفتن یک پنالتی بسیار واضح و مشخص برای ناپولی خودداری کرد؛ این در حالی است که دقیقا 2  ساعت بعد از این اتفاق و در بازی یوونتوس و جنوا خطای به مراتب کم‌اهمیت‌تر و با وضوح کمتر پنالتی اعلام شد. خیال هواداران راحت باشد که این موضوع قطعا در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهد گرفت! 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان پنالتی فوتبال سری A ایتالیا یوونتوس کریستیانو رونالدو مجلس سنا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال