Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور در یادداشتی خطاب به هواداران از بزرگ منشی و فرهنگ بالایشان در بازی مقابل استقلال قدردانی کرد‌.

محمدرضا زنوزی مطلق در این یادداشت که در اختیار مدیریت ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور قرار گرفته، آورده است: امروز تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ و شعور از میان رفت، آنجا که هوادار خشمگین از اشتباهات و دلخور از نتیجه به پا خواسته و از ته دل تیم محبوبش را تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی در ادامه یادداشت خود آورده است: دست تک تک هوادارانی را که با عشق هوای تیم خود را دارند می بوسم و این روز به یاد ماندنی را از خاطر نمیبرم.

تراکتوری ها همواره فرهنگ غالب خود را به فوتبال کشور نشان داده اند

مالک باشگاه تراکتور ادامه داده است: به قول شما عزیزان "عیبی یوخ"، تراکتوری ها همواره فرهنگ غالب خود را به فوتبال کشور نشان داده اند و این بازی که حساسیت فراوانی نیز داشت از فرهنگ سازی غافل نشدند باز عیبی یوخ سردادند.

برنده امروز بازی عاشقانی بودند که از ساعت ها پیش از آغاز مسابقه خود را به استادیومی رسانده بودند که میعادگاه دیدار با عشق شان یعنی تراکتور است و بی توجه به حواشی مطرح فقط تیم خود را تشویق کردند.

وی اضافه کرده است: فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد که یار دوازدهم تراکتور به خوبی به آن واقف است، اما مجموعه فنی باشگاه نیز باید همت بیشتری به خرج دهد تا بار دیگر روی نوار پیروزی حرکت به سوی هدف را ادامه دهیم./ سایت تراکتور

بیشتر بخوانید:

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نهم؛ استقلال وارد می‌شود

استراماچونی: به بازیکنانم گفتم آرام باشند چون مسیری طولانی در پیش داریم/ تراکتور ناچار شد مقابل ما تدافعی بازی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!