Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به تقسیم بندی بودجه استان به دو بخش اعتبارات "تملک دارایی‌های سرمایه‌ای" و "‌هزینه‌ای"، گفت : امسال رقم بودجه استان در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۵۸۰ میلیارد و در بخش اعتبارات هزینه‌ای ۵۶۱ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : از مجموع اعتبارات عمرانی (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای)، ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات استانی بوده و ۷۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

او گفت: در بخش اعتبارات ردیف‌های متفرقه از مجموع ۷۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار این بخش، ۲۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های ملی و استانی ویژه، ۲۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات ماده ۱۲ (حوادث)، ۱۰۵ میلیارد تمان آن مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، ۹۵ میلیارد تومان آن مربوطه به ماده ۱۰ قانون تنظیم مقررات، ۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن هم مربوط به اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ... می‌باشد.

وفایی با اشاره به تخصیص مطلوب اعتبارات عمرانی (تملک دارایی سرمایه ای) استان در سال جاری، گفت: از مجموع ۱۵۸۰ میلیارد تومان اعتبارات این بخش، در نیمه ابتدای امسا ل ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده است که معادل ۴۳.۵ درصد مجموع اعتبارات این بخش است.

او گفت: چنانچه نسبت به برنامه شش ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه ابتدای امسال ۸۷ درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در تشریح تخصیص اعتبارات این بخش، گفت: از مجموع ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی استانی، در نیمه ابتدای امسال ۱۸۳ میلیارد تومان یعنی حدود ۲۳ درصد تخصیص شده است.

وفایی اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری را ۵۶۱ میلیارد تومان اعلام و گفت: از این میزان ۴۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات هزینه‌ای استانی بوده و ۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن مربوط به ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای است.

او افزود: در مجموع در هفت ماهه امسال از مجموع ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان، ۳۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن معادل ۵۶ درصد محقق شده است.

این مسئول در تشریح تخصیص بخش‌های مختلف اعتبارات هزینه‌ای استان، گفت: از مجموع ۴۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات هزینه‌ای استانی، ۲۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن معادل ۵۷ درصد محقق شده است و این بدین معنی است که تمام حقوق‌ها، اضافه کارها، رفاهیات و ... کارکنان دولت در استان به موقع پرداخت شده است.

او افزود: در بخش ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای نیز از مجموع ۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، در هفت ماهه امسال، ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان؛ معادل ۵۲ درصد محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: در مجموع تخصیص بودجه استان در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور بسیار رضایت بخش بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

رقم بودجه در بخش اعتبارات تملک دارایی‌ها اعلام شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات را در برنامه استان داریم، گفت : هزار هکتار به توسعه باغات آبی و ۶۰۰ هکتار دیگر به توسعه باغات دیم اختصاص خواهد داشت.

فیض قربانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با این سطح از توسعه در مجموع ۱۶ هزار تن محصول باغی به مجموع تولیدات باغی استان کرمانشاه اضافه شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: توسعه باغات دیم شامل باغات بادام، انگور، پسته و توسعه باغات آبی نیز شامل توسعه نخیلات، باغات مدرن و باغات کلاسیک خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه باغات را در استان دارای توجیه اقتصادی عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب و طبیعت چهار فصل مستعد توسعه باغات بوده، ضمن اینکه همجواری با کشور عراق فرصت خوبی را برای صادرات محصولات باغی در اختیار استان قرار خواهد داد.

فیض‌قربانی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود در زمینه توسعه باغات در استان، تاکید کرد: سرمایه گذاری روی توسعه باغات می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان کرمانشاه از قِبَل صادرات محصولات باغی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه باغات کار کنند، هم در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در حوزه معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت حمایت خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۰۰ هکتار - شامل ۳۷۶ هکتار باغ دیم و مابقی باغات آبی - به سطح باغات استان اضافه شد.

فیض‌قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۴۵ هزار هکتار باغ دارد، گفت: سالانه ۳۴۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402