Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:41:48 GMT

شاخص بورس استان فارس ۳۸۵۴ واحد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۱۷۶

شاخص بورس استان فارس ۳۸۵۴ واحد افزایش یافت

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معاملات هفته منتهی به ۸ آبان ماه گفت: در این بازه زمانی در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۶۹  میلیون و ۵۳۲ هزار سهم  و حق تقدم به ارزش ۳۵۷ میلیارد ریال مبادله شد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

کرشمه ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس در هفته منتهی به 8 آبان ماه اظهار داشت: در این بازه زمانی در بورس منطقه‌ای فارس تعداد 69  میلیون و 532 هزار سهم  و حق تقدم به ارزش 357 میلیارد ریال مبادله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره جزئیات این معاملات گفت: 52 درصد از این معاملات مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به 257 شرکت است. 

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های پمپ‌سازی ایران، پارس خودرو و قطعات اتومبیل ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات  و بانک تجارت  با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ایجاد تعادل در بازار برنج و مرکبات به کمک عرضه در بورسرشد 3853 درصدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشتمعافیت مالیاتی تجدید بر ارزیابی‌ها به رونق بورس کمک می‌کندعرضه نامنظم؛ پاشنه آشیل بورس نفت

ترابیان بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های بانک اقتصاد نوین، سرمایه‌گذاری خارزمی  و زامیاد بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های صنایع آذر آب، پتروشیمی خارک و نیروگاه زاگرس کوثر با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه  28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه ای فارس مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 3854 واحد افزایش و به عدد 309661 رسید.

انتهای پیام/ ت

 

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۱۴ هزار معامله، افزون بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «تجلی، حسینا و فجهان» بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس