Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران گفت: در کمیسیون کارگری که در آبان ماه در محل فرمانداری برگزار شد، اعضای کمیسیون بر به کارگیری نیروهای بومی منطقه و رعایت ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه تاکید کردند.

«عباس پیش بهار» صبح امروز(۱۱ آبان) در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: برای جذب افراد در شرکت های مستقر در شهرستان، تشکیل کمیته نظارت بر جذب و رعایت عدالت در معرفی نیرو از طریق موسسه کاریابی غیر دولتی و شیوه جذب  و معرفی نیرو با اعلام نیاز شرکت از طریق موسسه کاریابی غیردولتی و با نظارت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری شهرستان، تامین اجتماعی و شرکت مورد درخواست براساس نوبت و تخصص با اولویت بومی گزینی صورت می پذیرد تا حقی از شهروندان عزیز در این راستا تضییع نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران با بیا اینکه قبل از سال جاری بین 300تا  400نفر از جوانان فارغ تحصیل و جویای کار  در میادین نفتی دانان شهرستان دهلران مشغول به کار خواهند شد، تصریح کرد:  پروژه نفتی دانان  در اواخر ماه آبان یا آذرماه سال جاری و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام، کلنگ زنی و آغاز به کار خواهد کرد که شروع این پروژه نوید بخش اشتغال برای جوانان منطقه است.

 

وی ابراز کرد: خوشبختانه  شرکت های زیرمجموعه پایدار غرب در حوزه نفتی که با تلاش نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مسئولین ارشد استان در حال انجام است و به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد که می تواند نقش به سزایی در ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان دهلران ایفا کند.

 

پیش بهار یادآور شد: پیمانکاران شرکت اویک در دو پروژه  پتروشیمی و NGL3100  دهلران  قرار است فعالیت کاری خود را توسعه دهند که با توسعه جبهه های کاری در این شرکت ها، بدون شک افراد جویای کار زیادی در شهرستان جذب خواهند شد.

 

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران گفت: از اوایل سالجاری تاکنون بالغ بر ۱۶۰پرونده شکایت در مراجع حل اختلاف کار بررسی و منتج به صدور رای گردیده است. 

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدمات بسیار موثری که در ماه جاری صورت گرفته است، معرفی و به کارگیری نیروهای تعدیلی شرکت ایکو در پروژه پتروشیمی دهلران با دو برابر ظرفیت با تخصص مورد درخواست شرکت پتروشیمی بود.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی سالروز شهادت امام رضا ع نماز جمعه راهپیمایی 13 آبان زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع کاروان زائران پیاده کار و رفاه اجتماعی اشتغالزایی جوانان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رستم آباد با اشاره نقش حضور مسؤولان در بین مردم به منظور رسیدگی به حل مشکلات آنان اظهار کرد: بنده به عنوان خادم مردم گیلان همواره در بین مردم بوده و تمام تلاشم برای برای حل و رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به حملات ایران به اسرائیل و تحقق وعده مقام معظم رهبری با نام «عملیات وعده صادق» افزود: اسرائیل با جنایات‌ها و کشتار بیشمار زنان و کودکان در رژیم اشغالگر قدس زمینه نابودی خود را روز به روز نزدیک تر می‌کند.

عباسی با تاکید بر اینکه ندای مظلومیت فلسطین به گوش جهانیان رسیده است، ادامه داد: اعتراضات دانشگاهیان در اروپا و آمریکا نشان می‌دهد بیداری اسلامی ایجاد شده و نابودی رژیم اشغالگر قدس نزدیک است.

استاندار گیلان تحقق شعار سال یکی از اهداف دولت سیزدهم و در اولویت کاری قرار دارد، اضافه کرد: مردمی سازی اقتصاد از سیاست‌های دولت است که برای اجرایی شدن این مهم شبانه روز در تلاش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در تأمین کالاهای اساسی استان هیچ مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به سرمایه گزاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در اقتصاد در توزیع عادلانه ثروت اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر کاهش نرخ بیکاری در گیلان در ۲ و نیم سال گذشته افزود: بر اساس آمار نرخ بیکاری در گیلان یک و نیم درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است و در مشارکت اقتصادی چهار درصد بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

وی زیتون را یکی از محصولات استراتژیک و مهم کشور برشمرد و بیان کرد: در سفر به روسیه زیتون رودبار را معرفی کردیم و یک قراردادهایی در این خصوص نوشته شده و صادرات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دولت جهادی سیزدهم با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا و امام شهدا در راه حل مشکلات کشور گام برمیدارد، گفت: در ۲ سال اخیر ما توانستیم در بسیاری از زمینه‌ها رشد و پیشرفت داشته باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار گفت: تولید و صادرات در رودبار باید افزایش پیدا کند و در کنار آن به زنجیره عرضه نیز باید توجه شود زیرا این مهم منجر به ایجاد اشتغال و توسعه پایدار می‌شود.

عباسی با بیان اینکه از حیث دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم بسیار فعال بوده است، تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته جمهوری اسلامی عضو اتحادیه‌های مختلف اقتصادی شامل شانگهای و بریکس شده که این امر نشان‌دهنده شرایط مطلوب جمهوری اسلامی در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید است، بیان کرد: در حوزه مسکن همه سعی و تلاش ما این است متناسب با نیاز مردم مسکن را ایجاد کنیم.

عباسی با اشاره به بازدید از سد دیورش رستم آباد بیان کرد: شبکه آبرسانی در رستم آباد و رودبار باید تجهیز شود و امروز در این راستا بازدیدی از سد دیورش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده کانال‌های غرب و شرق آبرسانی می‌شود، گفت: نیاز آبی گیلان یک میلیارد متر مکعب است ولی از سال ۱۴۰۰ این مقدار کاهش پیدا کرده و به ناچار باید تقویم زراعی را اجرایی کنیم.

کد خبر 6095769

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است