Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از تحقق 47 درصدی بودجه 2141 میلیارد تومانی امسال استان خبر داد.

حبیب الله وفایی با اشاره به تقسیم بندی بودجه استان به دو بخش اعتبارات "تملک دارایی‌های سرمایه‌ای" و "‌هزینه‌ای"، گفت: امسال رقم بودجه استان در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 1580 میلیارد و در بخش اعتبارات هزینه‌ای 561 میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع اعتبارات عمرانی (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای)، 796 میلیارد و 700 میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات استانی بوده و 783 میلیارد و 600 میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

وی تصریح کرد: در بخش اعتبارات ردیف‌های متفرقه از مجموع 783 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار این بخش، 210 میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های ملی و استانی ویژه، 250 میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات ماده 12 (حوادث)، 105 میلیارد تمان آن مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، 95 میلیارد تومان آن مربوطه به ماده 10 قانون تنظیم مقررات، 92 میلیارد و 600 میلیون تومان آن هم مربوط به اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ... می‌باشد.

وفایی با اشاره به تخصیص مطلوب اعتبارات عمرانی (تملک دارایی سرمایه ای) استان در سال جاری، گفت: از مجموع 1580 میلیارد تومان اعتبارات این بخش، در نیمه ابتدای امسا ل 686 میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده است که معادل 43.5 درصد مجموع اعتبارات این بخش است.

وی یادآور شد: چنانچه نسبت به برنامه شش ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه ابتدای امسال 87 درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در تشریح تخصیص اعتبارات این بخش، گفت: از مجموع 796 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات عمرانی استانی، در نیمه ابتدای امسال 183 میلیارد تومان یعنی حدود 23 درصد تخصیص شده است.

وفایی در ادامه اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری را 561 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان 468 میلیارد و 800 میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات هزینه‌ای استانی بوده و 92 میلیارد و 900 میلیون تومان آن مربوط به ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای است.

وی افزود: در مجموع در هفت ماهه امسال از مجموع 561 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان، 314 میلیارد و 800 میلیون تومان آن معادل 56 درصد محقق شده است.

این مسئول در تشریح تخصیص بخش‌های مختلف اعتبارات هزینه‌ای استان، گفت: از مجموع 468 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبارات هزینه‌ای استانی، 266 میلیارد و 900 میلیون تومان آن معادل 57 درصد محقق شده است و این بدین معنی است که تمام حقوق‌ها، اضافه کارها، رفاهیات و ... کارکنان دولت در استان به موقع پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای نیز از مجموع 92 میلیارد و 900 میلیون تومان، در هفت ماهه امسال، 47 میلیارد و 800 میلیون تومان؛ معادل 52 درصد محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه یادآور شد: در مجموع تخصیص بودجه استان در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور بسیار رضایت بخش بوده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است

همشهری آنلاین- سیدمحمد فخار: در پی ارائه لایحه بودجه از سوی شهرداری تهران، شورای شهر نقش بی‌بدیلی در تصویب بودجه‌های سالانه دارد. تطابق منابع و درآمدها با مصارف و هزینه‌ها مهم‌ترین نقشه راهی است که شورای شهر ششم برای آن تلاش کرده و در ۳لایحه بودجه سالانه به آن پرداخته است.

بودجه سال ۱۴۰۱

رقم مصوب

۵۰ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۰

۴ درصد

میزان تحقق

۶۵ درصد

سهم حمل و نقل ۳۶درصد

۱۸.۳ میلیارد تومان

سهم حوزه فرهنگی ۸درصد

۴.۳ میلیارد تومان

----------

بودجه سال ۱۴۰۲

رقم مصوب

۷۵.۹ میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۳۵ درصد

سهم حمل و نقل ۴۵درصد

۳۴ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۴۷ درصد

سهم حوزه فرهنگی ۱۰درصد

۷.۵ میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۱

۴۳ درصد

میزان تحقق

۱۴۰ درصد

----------------

بودجه سال ۱۴۰۳

رقم مصوب

۱۵۰ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۵۰ درصد

سهم حمل و نقل ۴۸درصد

۷۲ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۵۳ درصد

سهم حوزه فرهنگی ۹درصد

۱۴ هزار میلیارد تومان

میزان رشد نسبت به ۱۴۰۲

۴۷ درصد

کد خبر 848308 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران بودجه 1403

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری