Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@00:17:58 GMT

جمعیت زندان زرند ۳۱ درصد کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۰۲۷

جمعیت زندان زرند ۳۱ درصد کاهش یافته است

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با انجام دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضائیه، شاهد کاهش ۳۱ درصدی جمعیت زندان شهرستان زرند هستیم. تاریخ انتشار: 11:18 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۸۵۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی صبح امروز در پایان بازدید از مجموعه زندان شهرستان زرند اظهار کرد: خرسندیم که شاهد کاهش 31 درصدی جمعیت کیفری زندان زرند در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی انجام اقدامات لازم در خصوص دستورالعملهای ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را از عمده دلایل کاهش جمعیت کیفری در شهرستان زرند برشمرد.

این مقام قضائی اعلام کرد: بازدید هفتگی قضات محاکم حقوقی و کیفری دادگستری زرند از زندان در راستای کاهش جمعیت کیفری و حفظ حقوق شهروندی صورت می‌پذیرد.

محمود محمدی گفت: بیشترین جرائم منجر به زندان مربوط به مواد مخدر و سرقت هستند که عمده این متهمین دارای سابقه می‌باشند که امیدواریم با اجرای سازوکارهای اصلاحی مانع از ورود مجدد ایشان به زندان شویم.

گفتنی است در این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن دیدار با مددجویان و محکومان مالی به بررسی مشکلات آنها پرداخت و دستورات قضائی لازم را در این رابطه صادر نمود.

بیشتر بخوانید:

استفاده از نیرو‌های متخصص بومی در اولویت استخدام در کارخانجات صنعتی قرار گیرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود محمدی رئیس دادگستری زرند حجت الاسلام محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند