Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:28:25 GMT

زنگ پدافند غیر عامل در مدارس دشتی نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۲۵۹

زنگ پدافند غیر عامل در مدارس دشتی نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری فرماندار دشتی صبح شنبه در این مراسم با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در مقابل تهدیدات اظهار داشت: پدافند عامل بر عهده نیروهای مسلح است ولی پدافند غیر عامل اقداماتی است که باید بکار گرفته شود تا خسارتها به حداقل برسد.

وی افزود: اگر به پدافند غیر عامل توجه کنیم مشکلات در حوزه پدافند عامل نیز به حداقل می رسد و تهدیدات کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری با بیان اینکه دشمن در حوزه پدافند غیر عامل تلاش دارد نارضایتی در بین مردم ایجاد کند، ادامه داد: در هفته پدافند برنامه های متنوعی در سطح شهرستان بویژه مدارس پیش بینی شده است.

فرماندار دشتی ضمن تبریک هفته بسیج یادآور شد: با روحیه بسیجی و جهادی می توانیم در راستای پیشرفت کشور تلاش کنیم و از جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات پاسداری کنیم.

نادری با بیان اینکه بسیج درهمه عرصه ها نقش داشته است، ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بخشی از کارکرد بسیج در زمینه علم و فناوری بوده است و در این شرایط کشور باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در زمینه علم پیشرفت های خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست و تلاشهای بیشتری باید صورت بگیرد.

نادری همچنین به راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و در برابر رویکرد آمریکا و توطئه های آنان می ایستیم و وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان نشان خواهیم داد.

وی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: اواخر سال جاری انتخابات مهمی در کشور برگزار می شود که ضرورت دارد همه مردم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

نادری ادامه داد: باید در این انتخابات افرادی دلسوز و کارآمد برای قانون گذاری در کشور انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات اثرات خوبی در حوزه های سیاسی واجتماعی برای کشور دارد و مشارکت بالا مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

کد خبر 4760945

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل دشتی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف شهادت امام رضا ع اربعین حسینی قزوین بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!