Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان، رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال محروم شدن برخی از داوران خانم را که به پرداخت نشدن دستمزدشان اعتراض داشتند، شایسته نمی‌داند. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره محرومیت داوران خانم کشورمان به دنبال اعتراضی که به پرداخت نشدن دستمزدشان داشتند، گفت: اخیراً در جریان این موضوع قرار گرفته‌ام و به‌عنوان عضوی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این موضوع را در جلسه آتی هیئت رئیسه از آقای مهدی تاج پیگیری خواهم کرد تا حق داوران خانم کشورمان ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا محروم شدن داوران خانم کشورمان به دنبال اعتراض بابت پرداخت نشدن دستمزدشان پسندیده است یا نه، اظهار داشت: به نظرم این داوران گناهی مرتکب نشده‌اند و فقط حق الزحمه خود را می‌خواهند که حقوق آنها نیز بسیار ناچیز است و رقمی نمی‌شود. البته آنطور که مطلع شده‌ام، اخیراً مبلغی به حساب آنها واریز شده است.

وی درباره اینکه بخشی از دستمزد معوقه داوران پس از اعتراض آنها و امضای نامه اعتراضی پرداخت شده است،‌ اما با این وجود به نظرم می‌رسد برخی امضاکنندگان این نامه از قضاوت کردن محروم شده‌اند، تصریح کرد: اینکه آنها به دلیل اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدشان از قضاوت کردن محروم شوند، رفتار شایسته‌ای برای جامعه داوری ما نیست و امیدوارم این موضوع با تدبیر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حل و فصل شود.

اصفهانیان درباره اینکه آیا محروم شدن این داوران به ضرر باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال که مسئول برگزاری مسابقات است نخواهد بود، گفت: مسلماً دور شدن داوران خوب و با تجربه، به ضرر همه خواهد بود. هم باشگاه‌ها متضرر می‌شوند و هم اینکه با بالا رفتن اشتباهات مسابقات لیگ زیر سؤال می‌رود که در نهایت دود آن به چشم فوتبال ما خواهد رفت. من به نوبه خودم تلاش خواهم کرد تا این موضوع را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیگیری کنم.

ضربه ایستگاهی مستقیمی که در لیگ برتر فوتبال بانوان آفساید گرفته شد!

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تاج کمیته داوران داوران فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تاج کمیته داوران داوران فوتبال ایران مهدی تاج کمیته داوران داوران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده