Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در روز پایانی   لیگ امید‌های فوتبال ساحلی کشور دو دیدار در اردکان برگزار شد که در دیدار اول پارس جنوبی بوشهر با نتیجه ۲ بر ۱ از شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان  شکست خورد اما با توجه به امتیاز بیشتر سومین قهرمانی پیاپی خود را در این رقابت‌ها جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دوم نیز که بین ایفا اردکان نماینده استان یزد و طوفان طاهروئیه سیریک نماینده استان هرمزگان برگزار شد، تیم هرمزگانی فرصت داشت با برتری مقابل میزبان خود، عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد، اما در وقت‌های اضافه، بازی را با نتیجه ۷ بر ۶ واگذار، و  نشان برنز را کسب کرد.

به این ترتیب تیم پارس جنوبی بوشهر با ۶ امتیاز رتبه نخست، شاهین خزر رودسر با ۵ امتیاز رتبه دوم، طوفان طاهروئیه سیریک با ۳ امتیاز جایگاه سوم و ایفا اردکان با ۲ امتیاز جایگاه چهارم لیگ امید‌های فوتبال ساحلی کشور را به دست آوردند.

این رقابت‌ها از هشتم تا دهم آبان با حضور چهار تیم پارس جنوبی بوشهر، شاهین خزر رودسر، طوفان طاهروئیه سیریک و ایفا اردکان در ورزشگاه آزادی شهر اردکان استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی بوشهر به قهرمانی لیگ برتر امید‌های فوتبال ساحلی کشور دست یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۸/۱۰ فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می‌رود.

باشگاه استقلال خوزستان با توجه به حساسیت بازی از کمیته داوران خواستار تغییر حسن اکرمی قضاوت کننده این بازی شد.

تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹/۳۰ از تیم مس رفسنجان پذیرایی می‌کند.

بازی تیم‌های فولادخوزستان و تراکتور تبریر از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود.

جریمه ۲ میلیارد تومانی عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مهمترین شوکی بود که پیش از این بازی مهم به اردوی سرخ پوشان دیار کارون وارد شد.

درحال حاضر تیم فولادخوزستان با ۲۲ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در جایکاه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۱۶ امتیاز قعرنشین رقابت‌ها است.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند. 

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید