Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@02:42:09 GMT

۳۹ تبعه ویتنامی قربانی قاچاق انسان در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۷۳۵

۳۹ تبعه ویتنامی قربانی قاچاق انسان در انگلیس

پلیس انگلیس با بیان اینکه اجساد کشف شده در این کامیون متعلق به ۳۹ تبعه ویتنامی بوده، اعلام کرد: در ارتباط با این پرونده سه نفر دیگر نیز در ایرلند و ویتنام دستگیر شده و تحقیقات بیشتر در مورد این فاجعه در حال انجام است.

پلیس انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که اجساد کشف شده متعلق به ۳۹ تبعه چینی بوده، اما با مراجعه تعدادی از شهروندان ویتنامی و ابراز نگرانی از مفقود شدن اعضای خانواده‌شان تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش ژاپن تودی، پلیس انگلیس راننده جوان این کامیون را به اتهام قتل ۳۹ نفر و قاچاق انسان دستگیر کرده است. همچنین روز گذشته (جمعه) پلیس یک نفر را در ایرلند و دو نفر دیگر را در ویتنام دستگیر کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انگلیس قاچاق انسان کامیون جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد