Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران خانم کشورمان پس از اعتراض به عدم پرداخت دستمزدشان با محرومیت مواجه شدند.

طرفداری- فریدون اصفهانیان، رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره محرومیت داوران خانم کشورمان به دلیل اعتراض به عدم پرداخت دستمزد واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، او در این خصوص گفت:

اخیراً در جریان این موضوع قرار گرفته‌ام و به‌عنوان عضوی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این موضوع را در جلسه آتی هیئت رئیسه از آقای مهدی تاج پیگیری خواهم کرد تا حق داوران خانم کشورمان ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا محروم شدن داوران خانم کشورمان به دنبال اعتراض بابت پرداخت نشدن دستمزدشان پسندیده است یا نه، اظهار داشت:

به نظرم این داوران گناهی مرتکب نشده‌اند و فقط حق‌الزحمه خود را می‌خواهند که حقوق آنها نیز بسیار ناچیز است و رقمی نمی‌شود. البته آن‌طور که مطلع شده‌ام، اخیراً مبلغی به حساب آنها واریز شده است.

وی درباره اینکه بخشی از دستمزد معوقه داوران پس از اعتراض آنها و امضای نامه اعتراضی پرداخت شده است،‌ اما با این وجود به نظرم می‌رسد برخی امضاکنندگان این نامه از قضاوت کردن محروم شده‌اند، تصریح کرد:

اینکه آنها به دلیل اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدشان از قضاوت کردن محروم شوند، رفتار شایسته‌ای برای جامعه داوری ما نیست و امیدوارم این موضوع با تدبیر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حل و فصل شود.

اصفهانیان درباره اینکه آیا محروم شدن این داوران به ضرر باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال که مسئول برگزاری مسابقات است نخواهد بود، گفت:

مسلماً دور شدن داوران خوب و با تجربه، به ضرر همه خواهد بود. هم باشگاه‌ها متضرر می‌شوند و هم اینکه با بالا رفتن اشتباهات مسابقات لیگ زیر سؤال می‌رود که در نهایت دود آن به چشم فوتبال ما خواهد رفت. من به نوبه خود تلاش خواهم کرد تا این موضوع را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیگیری کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!