Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:30:39 GMT

مراسم خاکسپاری مظاهر مصفا در تفرش

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۶۴۷

مراسم خاکسپاری مظاهر مصفا در تفرش

مظاهر مصفا از شاعران و مصحح پیشکسوت و برجسته معاصر کشور و پدر علی مصفا هنرمند سینما که روز هشتم آبانماه در سن ۸۷ سالگی درگذشته بود، امروز در زادگاه خود تفرش به خاک سپرده شد.

خانواده مصفا، تعدادی از هنرمندان، حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی، حسینی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، شماری از دانشجویان دانشگاه تهران، تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه حکیم نظامی قم و علاقمندان این هنرمند برجسته در مراسم خاکسپاری مصفا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مصفا پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام غلامحسین کریمی، در آرامستان روستای بن‌نسا تفرش به خاک سپرده شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1316725

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مظاهر مصفا شاعر ادبیات ایران علی مصفا ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه تراکتور روسیه ایران و آمریکا عراق بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش