Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی استان اردبیل از موفقیت‌های ورزشکاران این رشته و کسب ۶۰ درصد مدال‌های استان از المپیاد کشوری تقدیر کرد و گفت: عملکرد‌های رزمی کاران نشان می‌دهد اردبیل نمود مناسبی در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر تامین زیرساخت‌ها افزود: سالن‌های تخصصی ورزش‌های رزمی در شهرستان‌ها ایجاد شده است، اما در برخی سالن‌ها نیاز به بازمهندسی است و در چند ماه آینده با حضور در شهرستان‌ها وضعیت را بررسی خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بر لزوم برنامه مدون آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران تاکید کرد و افزود: آموزش پایه و اساس پیشرفت در هر رشته‌ای است و باید بی وقفه در اولویت باشد.

آقاخانی در مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی اظهار کرد: رزمی کاران برای شرکت در هر مسابقه برون مرزی از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیرند و حضور بدون این مجوز تخلف محسوب می‌شود.

او بر توسعه هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: هیات ورزش‌های رزمی در همه شهرستان‌ها فعال است، اما انتظار داریم با تمام توان و ظرفیت به پرورش استعداد‌ها ادامه دهند.

انتهای پیام/ح

هیات ورزش‌های رزمی در همه شهرستان‌ها فعال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمی کاران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن