Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده خراسان رضوی در رشته تایم تریل انفرادی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ایرج فخارزاده در این خصوص اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی خراسان رضوی روز جمعه 10 آبان ماه به میزبانی هیئت دوچرخه سواری مشهد در اتوبان کمربندی شمالی این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات با حضور ۵۰ دوچرخه سوار از شهرستان های خراسان رضوی در رده‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در بخش تایم تریل برگزار گردید.
سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان علی رمضان زاده، حسین ابوترابی و رضا خانزاده، در رده سنی جوانان، داوود محمدآبادی، امیر حسین محمدی و محمد مبین ضرابی و در رده سنی نوجوانان، محمد امیریان، علیرضا قدمگاهی و سپهر نظافتی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
گفتنی است؛ به نفرات برتر این مسابقه حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری استان نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جاده رنکینگ خراسان رضوی به پایان رسید

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خراسان رضوی دوچرخه سواری مسابقات دوچرخه سواری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سیلاب در گناباد علاوه بر این که به ۲ رشته قنات در روستای "بیمرغ" خسارت وارد کرده، موجب انسداد ۲ راه روستایی در بخش مرکزی شده است که اکنون با تلاش عوامل امدادی مسیرها در حال بازگشایی است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کاشمر، بارش ۲۴ میلیمتری باران را تجربه کرد و براساس اعلام فرمانداری فقط برخی معابر دچار آبگرفتگی شده‌اند اما مشکل دیگری در شهرستان گزارش نشده است.

وی گفت: در شهرستان بردسکن، جاده اصلی "درونه" به "طبس" دچار آبگرفتگی شده اما باز است و جاده و "بردسکن" به "عشق آباد" در خراسان جنوبی دچار آبگرفتگی شده و مسدود است.

عباسی افزود: دیروز بارش‌های شدید به مدت حدود ۱۰ دقیقه در تربت جام موجب بروز آبگرفتگی معابر شد اما مشکلی برای روستاهای شهرستان ایجاد نکرد.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این بارش شدید موجب ّآبگرفتگی و آب افتادگی در برخی منازل مسکونی و مغازه‌هایی شد که پائین تر از سطح خیابان قرار داشتند و بلافاصله هلال احمر و شهرداری به ۱۰ مورد از این منازل و مغازه‌ها امدادرسانی کردند. منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است