Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی شهرستان سقز، اظهار داشت: این انقلاب شگفتی‌ساز از مکتب امام تغذیه کرده است و ماهیت افق پرواز و پیروزی خود را مدیون آن اندیشه است، ولی همواره در معرض تهاجم و مواجهات تحریف‌گر جریان لیبرال موجود در جامعه که خود را کارشناس امور متعدد اجتماعی می‌دانسته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نکته شکوهمندی که در بیانیه مشاهده می‌شود ثبات گفتمانی این نوشته پس از قریب به شصت سال نجواهای انقلابی توسط امام و هسته‌ی نخبگانی و شاگردان متنوع پیرامون او تا امروز است، افزود: اکنون با گذشت چهل جشن سالانه‌ی انقلاب و چهل دهه‌‎ی فجر، یکی از آن دو کانون دشمنی نابود شده و دیگری با مشکلاتی که خبر از نزدیکی احتضار می‌دهند دست و پنجه نرم می‌کند و انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان به پیش می‌رود.

وی درخشش انقلاب را تیری زهرآلود بر قلب دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلابیون اسلامی بدون سرمشق و تجربه آغاز کردند و ترکیب جمهورّیت و اسلامیّت و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن، جز با هدایت الهی و قلب نورانی و اندیشه‌ی بزرگ امام خمینی به دست نیامد و این نخستین درخشش انقلاب بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز به ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزهای ایران اشاره کرد و افزود: ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزها را که آماج تهدید جدی دشمنان قرار گرفته بود ضمانت کرد و معجزه ی پیروزی در جنگ هشت ساله و شکست رژیم بعثی و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی و شرقی‌اش را پدید آورد.

حجت‌الاسلام رازیانی ضرورت فهم همگانی نقشه قرآنی برای پیشبرد نهضت، بیش از پیش به عنوان گام دوم انقلاب ضروری دانست و تاکید کرد: تلاش ما بایستی بر تبیین مسیرها و گام‌های حرکت انقلاب بر اساس نقشه اصلــی آن یعنی قرآن باشد که در آن به شاخص‌ها و قواعد کلان حرکت انقلاب اسلامی و مسیرهای لازم بـرای اصلاحات در درون انقلاب توجه شده اسـت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اضافه کرد: نتیجه‌ی خودآگاهی، ایجاد امید به آینده و عزم و اراده‌ برای رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب یعنی «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنافداه» است، اراده‌ای که در صورت ایجاد آن رسیدن به اهداف، حتمی است.

وی اراده را موجب ایجاد و ارتقای درک بیشتر انقلاب برشمرد و افزود: هرگاه تصویر دقیق از گذشته و حال انقلاب، نقشه‌های متوالی دشمن و دستاوردهای متنوع جبهه خودی در ذهن جامعه انقلابی کامل شد، تصدیق فایده پیمودن گام بعدی در رفتار او محقق خواهد شد، لذا تعالی و تقویت اراده‌ی امت وظیفه‌ی رهبران فکری جامعه است.

حجت‌الاسلام رازیانی به نگاه و روحیه انقلابی و کار جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفته‌ترین صنایع بزرگ ما در رقابت با کشورهای دیگر به‌وسیله‌ی جوان‌های دعای کمیل‌خوان و نمازشب‌خوان دارد پیشرفت می‌کند و به وسیله جوان‌های اهل اعتکاف، جوان‌های اهل دعای ندبه، جوان‌های متدیّن موفقیت‌های موثرتری حاصل می‌شود.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: ما در بحث‌های صنایع پیشرفته‌ی امروز دنیا، در نانو، هسته‌ای، موشکی، فنّاوری زیستی و در بقیّه‌ی فنون پیشرفته‌ی دنیا، در رقم‌های بالا قرار داریم و در صفوف مقدّم هستیم و عمده‌ی کسانی که این کارها را می‌کنند، جوان‌های متدیّن و انقلابی هستند.

 حجت‌الاسلام رازیانی بر تقویت اقتصاد مستقل کشور کـه مبتنی بـر تولید انبوه و با کیفیت و توزیع عدالت‌محـور و مصرف به اندازه و بی‌اسراف و مناسبات مدیر خردمندانه است، تاکید کرد و افزود: در سـالهای اخیر از سوی مقام معظم رهبری بارها تکرار و بر آن تأ کید شده، به خاطر همین تأثیر شگرفی است که اقتصاد می‌تواند بر زندگی امروز و فردای جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه ما در ملت‌های گوناگون عمق استراتژیک داریم و همچنین همت، اراده و ایستادگی در جوانان ما نقش بسته است، یادآور شد: ما می‌توانیم پایه‌های غلطی را که قدرت اقتصادی متمرکزِ متراکمِ دستگاه‌های شیطانی برای خودشان به وجود آورده‌اند به چالش بکشیم، بحران آفرینی، جنگ آفرینی و ایجاد نظام‌های خشن و قسی القلب مثل اسرائیل، کار اینهاست و باید اینها را به چالش کشید.

کد خبر 4761175

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب شهرستان سقز سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد شهادت امام رضا ع سانحه تصادف قزوین بیرجند اربعین حسینی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»