Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی پنج‌‌شنبه(۱۶ آبان) در تالار مرکزی رشت برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیده مرسده میرسنبل» امروز(شنبه، ۱۱ آبان) در نشست خبری نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی در رشت گفت: این اجلاس برای نخستین بار به صورت ملی به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی نخستین اجلاس ملی کارآفرینی حوزه مد، پوشاک و نساجی ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش در حوزه مد و لباس کشور، توسعه فضای تعامل و همکاری بین دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه، ایجاد فضایی برای بهره‌مندی مخاطبان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در صنعت پوشاک و نساجی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اجلاس اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه گیلان روزی مهد نساجی کشور بوده و دارای بهترین شرایط جهت استقرار واحد‌های نساجی است افزود: شبکه‌سازی بین طراح، پوشاک و صنعت نساجی از ضروریات این حوزه است که باید عملیاتی شود.

 

مدیرعامل موسسه طراحان بافت نقش نهال با بیان اینکه طراحی لباس هنر نیست بلکه صنعت است اظهارداشت: صنعت طراحی صنعتی پویاست و برگزای این اجلاس این هنر را به سمت صنعتی بودن سوق می‌دهد.

 

وی از شرکت اتحادیه‌های پوشاک و انجمن‌های نساجی 11 استان کشور در این اجلاس خبر داد و افزود: شناسایی، معرفی، تعامل و مشارکت مؤسسات، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مراکز علمی آموزشی فعال، در زمینه مد و لباس، کمک به پیوستن حلقه‌های مرتبط حوزه مد و لباس و نساجی با همکاری طراحان، تولیدکنندگان صنوف وابسته مد، لباس و نساجی از دستاوردهای این اجلاس است.

 

میرسنبل با اشاره به حضور شرکت ایران جک در اجلاس گفت: ایران جک نماینده انحصاری ماشین‌آلات دوخت و خیاطی است که از چرخ‌های جدید خود در این اجلاس رونمایی می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری بنیاد ملی مد و لباس در برگزاری اجلاس به محورهای آموزشی آن اشاره و بیان کرد: سمینار آموزشی «مدیریت مد، پوشاک و نساجی» با سخنرانی وحید محمدی رییس دانشکده نساجی قائمشهر، «استانداردسازی در مد و لباس» با سخنرانی یدالله مالمیر رییس هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نساجی، «بازاریابی و فروش موفق در ایجاد برند» با سخنرانی کامران صحت از کارگاه‌های آموزشی این اجلاس یک روزه است.

 

گفتنی است، نخستین اجلاس ملی کارآفرینی ملی حوزه مد، پوشاک و نساجی، پنج‌شنبه(۱۶ آبان) در تالار مرکزی شهر رشت برپا می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی پدافند غیرعامل نماز جمعه شهادت امام رضا ع شورای فرهنگ عمومی کرمان صنعت نساجی مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد