Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین و چهارمین کارگاه تخصصی «مفهوم نقوش در دست بافته های عشایری» و «پژوهشی باستان شناسانه در زیرانداز بافی ایران» توسط موزه فرش ایران و با همکاری انجمن علمی فرش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سومین و چهارمین کارگاه تخصصی «مفهوم نقوش در دست بافته های عشایری» و «پژوهشی باستان شناسانه در زیرانداز بافی ایران» توسط موزه فرش ایران و با همکاری انجمن علمی فرش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 «سومین و چهارمین کارگاه تخصصی موزه فرش در روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 آبان ماه با هدف آشنایی بیشتر با نقوش به کار رفته در این دستبافته ها و اعتقادات و باور ها و اندیشه های نهفته در درون آن در طول تاریخ برگزار می شود.

 

پژوهشگران و دوستداران فرش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه آموزشی با شماره تلفن  88962703 تماس بگیرند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان شهادت امام رضا ع راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده سالروز شهادت امام رضا ع بافته های عشایری فرش کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان