Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:05:46 GMT

پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۷۲۹

پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی ظهر شنبه در بیستمین کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل عنوان کرد: سهم استان اردبیل ازمنابع تسهیلات مشاغل خانگی ۵۸ میلیارد ریال است که انتظار می‌رود قبل از پایان سال این منابع با همکاری بانک‌ها به صورت کامل پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به دو صورت طرح‌های مستقل و پشتیبان در جهت حمایت از مشاغل خرد قابل پرداخت است، افزود: ۵۰ درصد اعتبارات مشاغل خانگی استان در قالب تسهیلات به تعداد ۲۶۲ طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: اصلی ترین رویکرد دولت در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در قالب اعطای تسهیلات بوده که ضروری است دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در طرح‌های اشتغالی نهایت همکاری در این موضوع را داشته باشند.

رحیمی با عنوان اینکه تمام آمارهای ثبت شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در خصوص ایجاد اشتغال‌های جدید راستی آزمایی می‌شود، گفت: ماهیت وقوع هر شغلی به منزله اشتغال حقیقی نبوده و بحث بیمه تامین اجتماعی یکی از مهمترین شروط در راستی آزمایی است.

وی تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بنگاه‌های اقتصادی از سه کانال اشتغال روستایی، تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی زیر نظر مستقیم کارگروه تخصصی اشتغال استان بررسی و پرداخت می‌شود.

کد خبر 4761303

منبع: مهر

کلیدواژه: مشاغل خانگی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند پدافند غیرعامل اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند