Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@16:27:59 GMT

ماینرهای کشف شده تعیین تکلیف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۷۹۱

ماینرهای کشف شده تعیین تکلیف می‌شوند

طبق اعلام گمرک، دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال(ماینرها) کشف شده به ظن قاچاق در صورت ارائه اسناد مثبته بررسی و در صورت انطباق و صحت اسناد، اقدام می‌شودtدر غیر این صورت مشمول ضوابط مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد.

با توجه به مکاتبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با گمرک، گمرکات مختلف در راستای بررسی و نحوه‌ برخورد با ماینینگ‌ها مکلف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با توجه به این‌که تاکنون جز در موارد استثنایی که ماینرها تحت ردیف تعرفه پردازنده یا عناوین مشابه وارد کشور شده‌اند ورود آنها به صورت غیرقانونی انجام شده است،صورت خواهد گرفت.

در راستای اجرای بند اول مصوبه، در خصوص پرونده‌هایی که متهم نسبت به ارائه‌ی سند مثبت اقدام کند گمرک در قالب اعمال ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به بررسی و اظهارنظر در ارتباط با اصالت و انطباق سند اقدام می‌کند، در غیر این صورت کالا مشمول ضوابط مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل