Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره امشب شاهد برگزاری ۸ دیدار خواهد بود که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال لیورپول رده اولی از ساعت ۱۸ و ۳۰ به مصاف استون ویلا می‌رود، منچستر بونایتد هم در دیداری خارج از خانه با بورنموث بازی می‌کند و تیم فوتبال چلسی هم که این روز‌ها به خوبی نتیجه می‌گیرد به مصاف واتفورد می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار ایرانی شاگرد زیدان در رئال مادرید می‌شود

شاگردان پپ گواردیولا هم که این روز‌ها در تلاش می‌کنند فاصله خود را با صدر جدول کم کنند با تیم ساوتهمپتون رو به رو می‌شوند و دیگر تیم مدعی لیگ جزیره یعنی آرسنال هم به مصاف ولورهمپتون می‌رود. یاران علیرضا جهانبخش هم به مصاف نوریچ می‌روند.

برنامه دیدار‌های لیگ برتر فوتبال جزیره:

بورنموث - منچستر یونایتد (۱۶:۰۰) برایتون - نوریچ (۱۸:۳۰) منچستر سیتی - ساوتهمپتون (۱۸:۳۰) شفیلد یونایتد - برنلی (۱۸:۳۰) آرسنال - ولورهمپتون (۱۸:۳۰) استون ویلا - لیورپول (۱۸:۳۰) ستهام - نیوکاسل (۱۸:۳۰) واتفورد - چلسی (۲۱:۰۰) هفته دوازدهم لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا با ۲۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا است و رئال مادید هم با ۲۱ امتیاز در تعقیب این تیم‌ است، آبی اناری پوشان در مصافی حساس امشب باید در خانه لوانته با این تیم بازی کنند. شاگردان والورده شرایط خوبی دارند و انتظار می‌رود کار مشکلی برابر این تیم نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: زنیتی‌ها برای فروش سردار آزمون مبلغ تعیین کردند + عکس

شاگردان زیدان هم باید در خانه با بتیس بازی کنند. پیش بینی می‌شود رئالی هم برنده باشند و جدال نزدیک بارسا و رئال همچنان ادامه پیدا کند. با این حال لغزش هر کدام از این ۲ تیم شرایط را سخت می‌کند و اتلتیکو مادیرید می‌تواند با بهره از آن حتی به صدر برسد.

برنامه رقابت‌های امشب لالیگا:

اسپانیول - والنسیا (۱۵:۳۰) لوانته - بارسلونا (۱۸:۳۰) سویا - اتلتیکو مادرید (۲۱:۰۰) رئال مادرید - بتیس (۲۳:۳۰) هفته یازدهم سری آ ایتالیا

رقابت‌های سری آ در این هفته شاهد دیدار‌های حساس و جذابی خواهد بود. رمی‌های باید با ناپولی بازی کنند. اینتر در مصافی خارج از خانه با بولونیا بازی می‌کند و یوونتوس و تورینو هم در دربی همیشه حساس دلاموله با هم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت مصدومان لیورپول برای بازی برابر استون ویلا

این دربی همیشه حساس و جذاب و غیر قابل پیش بینی بوده است. این دیدار هم همانند همه دربی‌ها شرایط جدولی تیم‌ها و جایگاهشان خیلی اهمیت ندارد و جذابیت خاص خودش را دارد.

آاس رم - ناپولی (۱۷:۳۰) بولونیا - اینتر (۲۰:۳۰) تورینو - یوونتوس (۲۳:۱۵) هفته دهم بوندس لیگا

تیم فوتبال مونشن گلادباخ با ۱۹ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است و بایرن هم با ۱۸ امتیاز در تعقیب این تیم است. فرایبورگ، وولسبورگ و هافن هایم هم دیگر تیم‌هایی هستند که ۱۷ امتیاز دارند.

لایپزیش - ماینتز (۱۸:۰۰) وردربرمن - فرایبورگ (۱۸:۰۰) بایرلورکوزن - مونشن گلادباخ (۱۸:۰۰) دورتموند - وولسبورگ (۱۸:۰۰) فرانکفورت - بایرن مونیخ (۱۸:۰۰) بونیون برلین- هرتابرلین (۱۸:۰۰) هفته دوازدهم لوشامپوینه

رقابت‌های هفته دوازدهم اوشامپونه روز گذشته آغاز شد که تیم فوتبال پاری سن ژرمن صدرنشین مقابل دیژون شکست غیر منتظره‌ای را تجربه کرد. این رقابت‌ها امروز و فردا هم پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: مهاجم مدنظر سرخ‌ها مشخص شد

مارسی -لیل (۲۰:۰۰) متز - مون پلیه (۲۲:۳۰) آمیان - برس (۲۲:۳۰) آنژه - استراسبورگ (۲۲:۳۰) نیم المپیک - رن (۲۲:۳۰) تولوز - لیون (۲۲:۳۰)

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال در اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در کسب قهرمانی، حالا احتمال دارد سپاهان پرستاره تیم ژوزه مورایس جایگاه سومی را هم به یک تیم دیگر واگذار کند. تیمی که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره ناکامی، حالا بردی مهم در لیگ برتر را کسب کرده و به استقبال دیدار خانگی با گل‌گهر سیرجان می‌رود.

تراکتور که فرصتی خوب برای عبور از سپاهان در بازی مستقیم داشت، حالا به سه امتیازی زردپوشان اصفهانی رسیده اما آنچه بیشتر از این کاهش اختلاف امتیاز اهمیت دارد، نمایش درخشان سرخپوشان تبریزی است که هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

سرخپوشان تبریزی در این بازی 12 شوت به دروازه داشت که برای چند هفته اخیر این تیم یک رکورد محسوب می‌شود. نکته مهم اینکه در این بازی امید به گل تراکتور هم بیشتر از دو بود که عددی جالب برای یک تیم در خارج از خانه محسوب می‌شود.

اگرچه پاکو خمس یکی از بهترین سرمربیان ادوار فوتبال ایران بوده و تیمی هجومی نیز برای تراکتوری‌ها ساخته بود، اما با ورود حمید مطهری، به نظر تراکتوری‌ها «تعادل» بیشتری در نمایش خود دارند و شاید همین ثبات باعث شده تا آنها در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کنند.

نکته جالب در مورد تراکتور این است که آنها در چند هفته اخیر از نظر گل خورده بسیار خوب عمل کرده‌اند و در بازی با فولاد از نظر تهاجمی نیز به شرایط ایده‌آلی رسیدند که در صورت حفظ آن حتی می‌توانند 12 امتیاز باقیمانده لیگ برتر را کسب کنند.

حمید مطهری که انگیزه و توان زیادی را برای تیم تراکتور گذاشته، به هیچ وجه نمی‌خواهد در این چند هفته کم بیاورد و در حالی که همراهی بازیکنان را هم دارد و کم کم رضایت هواداران را هم به عنوان مسئول فنی جلب کرده، امیدوار است تراکتور را در نقطه آرامش نگه دارد و به سمت موفقیت موردنظر تی‌تی‌ها ببرد.

دیگر خبرها

  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!