Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما – مجموعه‌ای از آثار هفت آهنگساز معاصر ایرانی، 16 آبان ماه در قالب کنسرتی با عنوان «جهان در جهان» به همت نازنین احمدزاده نوازنده ساز ابوا در تالار رودکیِ تهران اجرا می‌شود.
 در این کنسرت که «جهان در جهان» نام گرفته ‌است، آثاری از محمدرضا تفضلی، حسام‌الدین دارابی، روزبه رفیعی، آرمین صنایعی، شروین عباسی، حمید عسکری و کارن کیهانی برای ترکیباتی چون ابوا سولو، ابوا‌-‌پیانو، ابوا‌-‌ویلنسل و ابوا‌-‌گیتار به اجرا در خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش اثر از آثار مورد اجرا به سفارش نازنین احمدزاده، نوازنده‌ی ابوا نوشته شده‌اند و برای نخستین‌بار توسط نوازندگان شاخصی چون سینا خلج (گیتار)، کارن سلاجقه (پیانو)، یاسمن کوزه‌گر (ویلنسل) ، هادی یوسفی (پیانو) و نازنین احمدزاده (ابوا) نواخته می‌شوند.
نازنین احمدزاه نوازنده ابوا که در کارنامه هنری خود همکاری با ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک اوزنابروک (آلمان)، ارکستر شهرداری تهران و ارکستر فیلارمونیک شهر تهران را دارد با تدارک چنین کنسرتی علاوه بر اجرای آثاری از هفت آهنگساز ایرانی برای ساز اختصاصی خود، آنها را تا پایان سالِ جاری، ضبط و منتشر خواهد کرد.
بلیت‌های کنسرت «جهان در جهان» که 16 آبانماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می‌شود از طریق سایت ایران کنسرت قابل خریداری است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ طی ۴۳ روز برپایی نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنرهای معاصر تهران، بیش از ۳۷ هزار نفر به‌صورت انفرادی و نیز در قالب گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و هنری از این نمایشگاه دیدن کردند.

همچنین بیش از ۱۴۰ بازدیدکننده خارجی هم با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران از آثار نمایشگاه «بر فراز دشت» بازدید کردند.

گفتنی است که نمایشگاه «بر فراز دشت» یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر تهران در طول ۳ سال گذشته بوده است.

این نمایشگاه از ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)