Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:12:46 GMT

عدم ذخیره‌ سوخت از تهدیدهای جدی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۸۵۶

عدم ذخیره‌ سوخت از تهدیدهای جدی در گیلان

مطیعی با بیان اینکه گیلان به انرژی برق و گاز وابسته است گفت: عدم ذخیره سازی سوخت در بخش های مختلف از تهدیدات جدی این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدعلی مطیعی» در جلسه پدافند غیرعامل که امروز(شنبه، ۱۱ آبان) در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: داشتن دغدغه مقابله با بحران از مهمترین مقوله‌هاست که باید در اجرای برنامه‌های کلان کشوری به آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                         

معاون انرژی طرح پدافند غیرعامل ایران با بیان اینکه استان گیلان خود تولیدکننده با حجم بالای برق است اما وابستگی‌هایی در این بخش دارد، گفت: ۲هزار و ۸۰۰مگابایت برق در گیلان تولید می‌شود که بخش حساسی در این استان است.

 

مطیعی اذعان کرد: وابستگی گیلان به انرژی برق و گاز یکی از تهدیدات این استان به شمار می‌آید در این راستا دستگاه‌های عضو شورای پدافند باید پایداری خود را در این زمینه سنجیده و مشکلات و موانع این بخش را مرتفع کنند.

 

وی به افت فشار گاز در گیلان پرداخت و اضافه کرد: : ظرفیت مخازن گاز باید برای ۴۵روز باشد ضمن اینکه گیلان از نظر ذخیره سوخت هم دچار مشکل بوده و این یک تهدید برای این استان است.

 

معاون مجری طرح پدافند غیرعامل ایران به شبکه برق استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان اردبیل به گیلان و گیلان به شبکه سراسری برق کشور وابسته بوده که این وابستگی‌ها باعث کاهش و از سویی افزایش تهدیدات در این بخش خواهد شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان شهادت امام رضا ع پدافند غیرعامل سالروز شهادت امام رضا ع خراسان جنوبي راهپیمایی 13 آبان کانون های مساجد استان همدان برق پدافند غیر عامل گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود