Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان و توسعه کابل، دچار اختلال می شود.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید جعفری، جماران، مالک اشتر و سلمان فارسی انجام می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۱۷، ۲۲۱۸، ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳، ۲۶۷۰،۲۶۸۰ در محدوده خیابان های زعفرانیه، فلاحی و مقدس اردبیلی از امروز تا ۷۲ ساعت آینده دچار اختلال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۴، ۲۶۴۵، ۲۶۲۴، ۲۶۲۵، ۲۶۴۷ در محدوده خیابان های یاسر، سوده، نشر آثار امام و در مرکز مخابرات مالک اشتر با پیش شماره های ۶۶۸۳ الی ۶۶۸۹، ۶۶۳۵ الی ۶۶۳۸، ۶۶۱۵، ۶۶۱۷، ۶۶۱۹، ۶۶۶۷، ۶۵۸۲ در محدوده بزرگراه نواب، بوستان سعدی، دامپزشکی از فردا به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات سلمان فارسی نیز از ساعت ۲۴ روز ۱۲ آبان ماه به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 6092157

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد