Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد حمزه‌لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ادامه معضل عارضه تنفسی در خوزستان گفت: طی ۳ روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۴ شهروند به علت عارضه تنفسی راهی مراکز درمانی استان شده اند.

او بیان داشت: این آمار مربوط به روز‌های هشتم تا دهم آبان است که دو هزار و ۱۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۲۶۵ نفر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لویی اظهار کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۷۳۳ نفر با مشکل تنفسی راهی بیمارستان‌ها شدند.

بر اساس این گزارش، آمار مراجعان تنفسی از ۲۷ مهر تا ۷ آبان کاه سال جاری، ۱۰ هزار و ۱۹۲ نفر عنوان شده است که ۳ تا ۷ آبان بارندگی قابل ملاحظه ثبت شد.

همچنین از ساعت ۸ صبح روز ۶ آبان ماه تا ۸ صبح روز ۷ آبان، ۴ هزار و ۶۳۹ نفر به دنبال توفان و باران شدید ۶ آبان با عارضه تنفسی به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۳۲۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۱۸ نفر بستری شدند؛ این در حالی است که ۶ آبان ماه پارسال ۲۳۰ نفر با مشکل تنفسی به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

انتهای پیام/گ

باز باران با عارضه‌های تنفسی آمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!

زی‌سان: طالع بینی یعنی هنر باستانی درک تأثیر کیهان بر امور انسانی، قرن‌ها ذهن‌ها را مجذوب خود کرده است.

به گزارش زی‎سان، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که کدام ماه‌های سال استعداد‌های خارق العاده‌ای دارند. با ما همراه باشید تا با استعدادترین ماه‌های سال بر اساس طالع بینی را معرفی کنیم.

متولدین فروردین

متولدین فروردین پویا و جاه طلب، پیشگامان چرخه ماه‌های سال هستند. آن‌ها که توسط مریخ، سیاره انرژی اداره می‌شوند، به خاطر انگیزه و اراده بی نظیر خود شناخته می‌شوند. فروردینی‌ها در نقش‌های رهبری پیشرفت می‌کنند و اغلب مهارت‌های رهبری و سازمانی استثنایی خود را به نمایش می‌گذارند. متولدین فروردین از کارآفرینی گرفته تا ورزش، در زمینه‌هایی که نیاز به نوآوری و شجاعت دارند، سرآمد هستند.

+ خصوصیات فروردینی‌ها را بخوانید

متولدین مرداد

مردادکه توسط خورشید درخشان اداره می‌شود، مترادف با خلاقیت و استعداد است. مردادی‌ها مجریانی ذاتی هستند و از کانون توجه الهام می‌گیرند. قدرت خلاقیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف گسترش می‌یابد و آن‌ها را به هنرمندان، بازیگران و نوازندگانی عالی تبدیل می‌کند. کاریزما و اعتماد به نفس شیر شورمندانه است و آن‌ها را به سمت موفقیت در کار‌هایی سوق می‌دهد که نیاز به زرق و برق و تجمل دارند.

متولدین شهریور

شهریوری‌ها با هدایت عطارد، سیاره عقل، دقیق و تحلیل گر هستند. آن‌ها که با چشمانی دقیق برای فهم جزئیات استعداد دارند، در حرفه‌هایی که نیاز به دقت و کمال دارند، سرآمد هستند. متولدین شهریور چه در تحقیق علمی، چه در نویسندگی و چه در ساخت و تولید، مهارت‌های تحلیلی خود را برای دستیابی به برتری بی نظیر به کار می‌گیرند. فداکاری‌شان برای تسلط بر ساخته‌های خودشان باعث می‌شود تا در زمینه‌های انتخابی خود برجسته شوند.

متولدین آبان

آبان‌ماهی‌ها که توسط پلوتون اداره می‌شوند و با دگرگونی مرتبط هستند، دارای شهودی ذاتی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. آن‌ها با داشتن درک عمیق از روانشناسی انسان، در زمینه‌هایی مانند روانشناسی، روزنامه نگاری تحقیقی و برنامه ریزی استراتژیک سرآمد هستند. توانایی متولدین آبان در جهت یابی موقعیت‌های پیچیده و کشف حقایق پنهان، آن‌ها را دارایی‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای می‌کند.

tags # فال ، طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود