Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس با اشاره به اینکه توجه به سازمان های مردم نهاد یک سیاست راهبردی برای دولت است، گفت: رشد 125 درصدی تعداد سمن ها را در زنجان شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسینعلی امیری در نشست سازمان‌های مردم نهاد فعال استان زنجان، با بیان اینکه شهر زنجان یک شهر شهیدپرور و عالم پرور است، اظهار کرد: مردم زنجان مردمی بسیار سخت کوش و در عین حال قانع و نجیب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه، را در هیئت دولت در صورت نیاز مطرح خواهم کرد، ابراز کرد: پیگیری های مورد نیاز در این خصوص انجام می شود و نتایج این پیگیری ها از طریق استاندار اعلام می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور سمن ها در چالش های کشور و نقش آفرینی در این مواقع، عنوان کرد: در سیل اخیر هم که در جنوب کشو رخ داد 350 سمن نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به تعامل دولت با سمن ها در طول دوران خدمت دولت دوازدهم، تصریح کرد: توجه به سازمان های مردم نهاد یک سیاست مهم راهبردی برای دولت دوازدهم است.

امیری با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعتقاد به تدبیر، تعامل و تعقل در اداره کشور دارد، خاطر نشان کرد: بر این اساس سیاست توجه به سمن ها برای دولت یک مسئله مهم به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه در قرن 21 یکی از مباحثی که مطرح است، استفاده دولت ها از ظرفیت بخش خصوصی و گروه های اجتماعی در اداره کشور است، بیان کرد: در این قرن جایگاه دولت ها در اداره کشور ها در سطح نظارتی باید باشد، و اداره کشور ها توسط بخش خصوصی و گروه های اجتماعی انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ما در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش تعداد سمن ها، هستیم افزود: در استان زنجان نیز تعداد سمن ها از سال 92 تا کنون 125 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال یاری سمن ها است، خاطر نشان کرد: اگر طرحی وجود داشته باشد که موجب بهبود وضعیت سمن ها می شود اماده تحویل طرح ها هستیم.

 

بیشتر بخوانید: عملکرد شش ماهه اول سال ۹۸ انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان منتشر شد راه اندازی مرکز رشد و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، دارای برنامه هایی است برای اشتغال جوانان

عکاس: داود خیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد معاون پارلمانی استان زنجان رئیس جمهوری سیاست مهم راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت