Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷۲۳ پک لوازم خانگی از محل کمک‌های مردمی به هلال‌احمر به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل استان کرمانشاه اهدا شد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در آیین اهدای پک لوازم خانوادگی به 723 خانوار آسیب‌دیده از سیل فروردین 98 که در سالن همایش هلال احمر استان برگزار شد؛ اظهار داشت: مجموعه هلال احمر استان در ایام زلزله و سیل زحمات بسیار زیادی برای کمک به آسیب‌دیدگان متحمل شدند و خدمات زیادی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: این حجم گسترده از خدمات به آسیب‌دیدگان در شرایطی انجام شد که هلال احمر مورد بی مهری‌های زیادی در فضای مجازی قرار می‌گرفت و این موضوع نشان از حس وظیفه وظیفه‌شناسی و خدمات‌رسانی‌های عاشقانه توسط مدیریت و پرسنل فداکار این مجموعه دارد.

استان از کرمانشاه گفت: در سیل فروردین ماه امسال، حدود 25 استان به مدت 40 روز درگیر سیل شدند و مدیریت کشور درگیر یک بحران بزرگ شد.  

13 هزار واحد مسکونی سیل‌زده استان گلستان مرمت و تحویل شدمشاغل خانگی زنان در شهرستان‌های سیل‌زده لرستان توسعه می‌یابدابتکار: طرح ویژه «آسیب‌های پس از سیل» در لرستان اجرا می‌شود‌

وی افزود: این سیل در شرایطی اتفاق افتاد که کشور گرفتار یک تحریم همه جانبه اقتصادی از سوی آمریکا بود و دغدغه های بسیاری برای چگونگی جبران خسارت‌های وارده وجود داشت. 

بازوند با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده بحران سیل تبدیل به فرصتی برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور و سبب ایجاد یک انسجام ملی شد‌ گفت:زلزله و سیل به دشمنان ثابت کرد‌ اتحاد ایرانی‌ها در شرایط بحرانی افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: هرچند این سیل خسارات زیادی وارد کرد ولی موجب افزایش حجم آب سدها و افزایش منابع آبی شد و امکان کشت محصولات با ارزش افزوده بیشتر را برای کشاورزان خسارت دیده فراهم کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: تهیه این بسته های لوازم خانگی برای آسیب دیدگان از سیل، کار بسیار ارزشمندی است که توسط مجموعه هلال احمر انجام شده است.

انتهای پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری