Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:28:51 GMT

گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شد‌

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۷۴۶۳

قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شده و مشکلی در تأمین گندم مورد نیاز وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حسن حنان ظهر امروز در بازدید از شرکت غله استان کرمانشاه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شده و مشکلی در تأمین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی دولتی ایران عنوان کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم خرید داخل در ۶ ماه اول سال برای متعادل کردن موجودی استان‌ها در کشور حمل و جابه‌جا شده است.

حنان گفت: در فصل زراعی گذشته بیش از ۸ میلیون تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد که از این میزان سهم استان کرمانشاه ۵۴۶ هزار تن بود و استان کرمانشاه توانست به رتبه پنجم کشور در خرید تضمینی گندم دست پیدا کند.

وی با اشاره به پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان، یارانه آرد و نان در سال توسط دولت افزود: برخورد با متخلفان و بستن تمامی روزنه‌های فساد از اولویت‌های اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است و تمامی همکاران در ادارات کل غله استان‌ها نیز باید همواره به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

ماشاءالله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۱۶ هزار تن گندم از کرمانشاه به سایر استان‌ها حمل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش تابناک گندم ذخیره سازی سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند