Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:48:16 GMT

محسن تنابنده در ژاپن چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۸۳۹۸

محسن تنابنده در ژاپن چه گفت؟

محسن تنابنده بازیگر و کارگردان ایرانی که در اولین حضور جهانی فیلم «قسم» در جشنواره فیلم توکیو حاضر شد، با مخاطبان فیلمش گفت‌وگو کرد و بیشترین موضوعی که مورد پرسش قرار گرفت، درباره سوژه فیلم بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، در سانس‌های پایانی جشنواره فیلم توکیو شامگاه ۱۰ آبان فیلم قسم در سالنی به نمایش درآمد که ظرفیت آن پر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تماشاگران ژاپنی، ایرانی‌های مقیم ژاپن نیز از حاضران در این اکران بودند.

اغلب مخاطبان ژاپنی درباره سوژه فیلم سوال داشتند که محسن تنابنده به سوالات آنها پاسخ داد و درباره موضوع قسم‌خوردن برای اعدام یک متهم صحبت کرد.

او درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: به غیر از مهناز افشار و حسن پورشیرازی که بازیگران حرفه‌ای بودند، بقیه نابازیگر بودند و من تلاش کردم آنها را بگونه‌ای انتخاب کنم که با هم خویشاوند باشند و این کار را سخت می‌کرد اما انجام شد.

تنابنده با اشاره به سختی‌های کار با توجه به تعداد زیاد شخصیت‌ها در فیلم خاطرنشان کرد: براساس میزانسن اولیه جای هر کس مشخص بود.

این کارگردان در بخش پایانی سخنانش که درباره پخش این فیلم در ژاپن پرسیده بودند، گفت: شما باید بگویید.

محسن تنابنده که بیشتر در این نشست درباره موضوع فیلم مورد پرسش قرار گرفت، تصریح کرد: دیدگاه من درباره موضوع مهم نیست، مهم این است که یک مساله‌ای را به تعامل جمعی با شما می‌گذارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن تنابنده فیلم سینمایی قسم جشنواره فیلم توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا کاپیتان و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ژاپن، که در این فصل در تیم آلیانز میلانو توپ می زد دیشب یک تنه با کسب بیست و هشت امتیاز تیمش را به عنوان عنوان سومی سوپرلیگای ایتالیا رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای میلانو به ارمغان آورد.

او که فصل آخر خود را در میلانو پشت سر گذاشت حالا با آمادگی تمام به اردوی تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت تا در لیگ ملتهای والیبال برای کشورش به میدان برود. یوکی ایشیکاوا در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان در پست خود است و کمتر بازیکنی توانایی دفاع کردن او را دارد.

یوکی ایشیکاوا ستاره تیم ملی والیبال ژاپن امیدوار است با درخشش خود در کنار دیگر ستاره های این کشور نظیر ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و سکیتا به مدال در المپیک پاریس برسند و پس از بیش از پنجاه دوباره روی سکوی المپیک قرار بگیرند.

ایشیکاوا برای فصل آینده دو مقصد پیش روی خود می‌بیند؛ یا دوباره برای بازی کردن با یک قرارداد سنگین به لیگ کشور خود بازی گردد و یا راهی پروجای ایتالیا خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از لیگ ملتهای والیبال باز هم برابر ژاپن قرار خواهد گرفت و باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه تدبیری برابر این تیم و ستاره‌اش یوکی ایشیکاوا خواهد اندیشید.

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!