Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه ثبت گروه های نمایشی به مدت دو ماه فعال شده و هدف آن، افزایش تولیدات جدید و اجرای عمومی تئاتر است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی اداره کل هنرهای نمایشی در سال جاری، برای ثبت گروه های نمایشی استان ها، سامانه ای برای ثبت گروه های جدید با رعایت شرایطی از یکم آبان ماه تا پایان آذرماه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای ثبت گروه های نمایشی استان خراسان شمالی به نشانی www.esteghrar.ir مراجعه کنند.

وی افزود: اداره کل هنرهای نمایشی هنرهای نمایشی کشور، مدارک و خوداظهاری گروه های ثبت شده را بررسی و نسبت به تایید و یا رد صلاحیت اقدام کرده و برای قرار گرفتن در لیست گروه های نمایشی تصمیم گیری می شود.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: پروانه فعالیت گروه‌هایی که در دو سال گذشته فعالیتی نداشته اند باطل خواهد شد و پروانه فعالیت گروه‌های فعال تمدید و گروه‌های نمایشی جدید هم می‌توانند در سامانه اعلام شده ثبت نام و پروانه فعالیت دریافت کنند.

اکنون ۹ گروه نمایشی ثبت شده در خراسان شمالی فعال است.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس