Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: سعید ملایی دارنده مدال طلای جهان که پس از پایان رثابت های قهرمانی جودوی جهان ۲۰۱۹ در ژاپن از بازگشت به ایران خودداری کرد و راهی آلمان شده بود، تقاضای پناهندگی خود به کشور آلمان را ارائه کرد.

پس از گذشت چند ماه اداره مهاجرت آلمان نیز تقاضای ملایی را پذیرفت.

فدراسیون جهانی جودو با اعلام این خبر از اقدام دولت آلمان در دادن پناهندگی به سعید ملایی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط ملایی در المپیک ۲۰۲۰ برای آلمان مبارزه کند.

ملایی: حالا خودم را برای شرکت در رقابت‌های جهانی و المپیک آماده می‌کنم

تسنیم نیز نوشت: ملایی پس از اخذ پناهندگی آلمان اعلام کرد تمریناتش از پایان ماه آگوست به حالت تعلیق درآمده بود را از سر خواهد گرفت.

او به محض انتشار خبر پذیرفته شدن درخواست پناهندگی‌اش در آلمان به سایت فدراسیون جهانی جودو گفت: بسیار خوشحالم و مایلم از صمیم قلب از همه آنهایی که به من کمک کردند تشکر کنم. حالا می‌توانم تمام تمرکزم را روی جودو و اردوی‌های آماده‌سازی برای شرکت در رویدادهای بعدی فدراسیون جهانی بوکس و بازی‌های المپیک بگذارم.

کد خبر 461395 برچسب‌ها جودو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

 یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند.

به گزارش تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟

بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.

روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟

بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امباپه می‌خواهد به رئال مادرید برود پیشکسوت دوومیدانی: دنیا با جت حرکت می‌کند ما با کالسکه

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد