Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@23:29:18 GMT

سند آمایش استان اردبیل به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۸۴۳

سند آمایش استان اردبیل به تصویب رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سند آمایش استان اردبیل بعد از سال‌ها بررسی، تحقیق و نشست جلسات کارشناسی به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین کشور رسید. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود شایقی عصر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: سند آمایش استان اردبیل بعد از سال‌ها بررسی، تحقیق و نشست جلسات کارشناسی به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نتایج و یافته‌های مطالعات برنامه آمایش استان اردبیل با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه بررسی شد تا در نهایت سند آمایش استان اردبیل به تصویب شورای عالی آمایش کشور رسید.

طرح آمایش سرزمینی استان گیلان پس از 13 سال تصویب شدسومین جلسه شورای عالی آمایش سرزمین برگزار شدیوسف نژاد: آمایش سرزمینی بدون پیوست آب مفهوم ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: این نشست با هدف ارائه نتایج و یافته‌های مطالعات برنامه آمایش استان اردبیل در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش در اواخر مهرماه برگزار و صورت جلسه آن توسط امیر امینی رئیس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شود.

شایقی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا کلیات مطالعه صورت گرفته که مورد تائید اعضای کمیسیون قرار گرفته یک هفته پس از برگزاری جلسه نظرات و دیدگاه‌های اصلاحی به صورت مکتوب توسط دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه شورای عالی آمایش سرزمین ارسال شود تا در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل قرار گیرد.

وی بیان کرد: بدون شک تصویب این طرح منافع خوبی برای استان و کشورمان به دنبال خواهد داشت و می‌تواند توسعه استان اردبیل را رقم بزند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جلسه کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان با موضوع حذف رشته‌های کم تقاضا در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی رشته‌هایی که در بازار کار تقاضا دارند به ریاست استاندار کرمان و با حضور روسای دانشگاه‌ها و دیگر اعضای کارگروه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با تبریک ۱۲ اردیبهشت، قدرشناسی، احترام و حفظ حرمت جایگاه معلم را مورد تاکید قرار داد و در خصوص مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور گفت: لازم است یک قاعده کلی برای درخواست مجوز با مصوبه کارگروه تهیه شود که بعضی از دانشگاه‌های استان در رشته‌های خاص بنا به اقتضای جغرافیایی منطقه با پیام‌نور توافق کنند. 

وی در ادامه گفت: شهرستان بردسیر با راه‌اندازی مجدد فولاد مشیز نیازمند نیروی انسانی متخصص خواهد بود؛ بنابراین رشته‌های مورد نیاز معادن صنعتی باید در این منطقه تعریف شود و سرمایه‌گذاری آموزشی در این منطقه در آینده نه چندان دور موثر خواهد بود. 

استاندار کرمان بیان کرد: نیاز‌های منطقه شناسایی شود و نیاز‌ها با الزامات و تعداد نیروی کار مشخص مستند شود و به نوعی این کار تقویت آموزش برای اشتغال خواهد بود. 

در این نشست در خصوص پیوست اشتغال و مستندات مربوط به ابقای رشته‌های کارشناسی کم تقاضا در استان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو در پردیس‌های دایر در دانشگاه باهنر کرمان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور در شهرستان‌های راور و بردسیر و درخواست‌های گشایش رشته‌های جدید میان رشته‌ای در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بحث و گفتگو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی