Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گوشی جدید تا‌شوی شرکت موتورولا که قرار است به زودی روانه بازار شود مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 06:06 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۱۱۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، طی چند روز گذشته تصاویر جالبی از تلفن همراه هوشمند و تا‌شوی Motorola razr ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این تصاویر، Motorola razr ۲۰۱۹ را در حالت بسته به نمایش می‌گذارند و برداشت بهتری از صفحه نمایش بیرونی آن عرضه می‌کنند.

به نظر می‌رسد این گوشی از میانه صفحه نمایش خود تا می‌شود و در حالت باز، صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد این تلفن همراه هوشمند به یک حسگر اثر انگشت مجهز باشد.

انتظار می‌رود Motorola razr ۲۰۱۹ در ۱۳ نوامبر (۱۱ روز دیگر) رونمایی شود، اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن در دست نیست.

 

منبع: العالم 

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوشی هوشمند فناوری نوین موتورولا گوشی تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید